איך תבחרו בהצלחה קופה רושמת לעסק שלכם?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אם יש לכם עסק, אתם זקוקים לקופה רושמת. כך תוכלו לייעל משמעותית את כל הפעולות שיש לבצע במסגרת העבודה. על מנת שנוכל להקל עליכם עד כמה שניתן את כל הקשור לתהליך הרכישה, הכנו עבורכם רשימת תכונות שצריכות לאפיין את הקופה הרושמת שלכם.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

התאמת הקופה לסוג העסק

כיום, יש מבחר גדול של קופות רושמות. אחת החברות המובילות בענף הקופות הממוחשבות היא חברת nayax. קיימים שלושה סוגים עיקריים של קופות בהן, קופות רושמות פשוטות, קופות רושמות ממוחשבות וקופות רושמות בענן. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו. לדוגמה, לקופה רושמת בענן שהפכה פופולארית מאוד בשנים האחרונות והיא באה להחליף את הקופות המיושנות, יש יתרונות כמו, עלות נמוכה, ניידות וגמישות גבוהה, גיבוי מלא ורצוף ומנגד יש חיסרון אחד שהיא דורשת חיבור לאינטרנט. מה שכן, למרות החיסרון היא בהחלט עדיפה על הקופה הרושמת הפשוטה ועל הקופה הרושמת הממוחשבת.

כל הקופות מכילות פונקציות בסיסיות וגם פונקציות נוספות שעשויות להשתנות מקופה אחת לאחרת. על כן, עליכם גם לבצע התאמה של הקופה בהתאם לסוג העסק שלכם. לדוגמה, לחנות שמלות תתאים קופה רושמת מסוג אחד, כאשר לבית קפה תתאים קופה מסוג אחר. כמו כן, הקופות הרושמות יכללו מערכות לתשלום בכרטיסי אשראי, קורא ברקוד וכמובן כלים נוספים.

עבודה פשוטה

לא לכולם יש חוש טכני מפותח ובדיוק מהסיבה שקופה רושמת מיועדת על מנת לחסוך זמן והכי חשוב להקל על העבודה, יש לבחור בכזו שתהיה ממוחשבת, נוחה לעבודה וכמובן קלה לתפעול. כך לא יהיה צורך להשקיע זמן ממושך בלמידתה.

מהירות

אין ספק שבימים לחוצים בעסק, מהירות העבודה היא קריטית. על כן, חשוב לבחור בקופה רושמת שתגיב במהירות לפעולות המבוצעות בה. כך יהיה אפשר להפחית משמעותית את התורים והעומס שיש בעסק וגם יהיה אפשר לגרום ללקוחות להיות מרוצים מחוויית הרכישה.

פונקציות ייחודיות

יש לאפיין את צרכי העסק ובהתאם לכך לוודא שהקופה אכן מתאימה. לדוגמה, אם יש צורך בפונקציות כמו, הנפקה של תלושי זיכוי, התחברות למערכות מחשוב (הכוונה היא לעסקים שיש להם סניפים רבים) ועוד, אז יש לבדוק שאפשר להשתמש בקופה והיא אכן מכילה את הפונקציות הנדרשות.

גודל הקופה

מומלץ לפעול לפי הכלל הבא: הקופה צריכה להתאים לגודל החלל שיש ברשותכם. אם יש לכם חלל קטן ותוצב בו קופה רושמת גדולה, הרי שהדבר יקשה משמעותית על ההתנהלות בעסק וכמו כן יהיה עומס וללקוחות לא יהיה נוח לשהות בעסק. מומלץ לבדוק מהו השטח שיש לכם בעסק ובהתאם לכך להתאים את גודל הקופה.

שירות לקוחות

המון חברות משווקות קופות רושמות. חלקן טובות וחלקן פחות. על כן, יש לקרוא המלצות על החברה, לוודא שהיא אכן מקצועית ואמינה ושהיא מספקת קופות רושמות איכותיות והכי חשוב שהיא מספקת גם שירות תמיכה טכנית עם זמינות גבוהה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך