חופשה ישראלית – 5 רעיונות לטיול משפחתי גם ביום חורפי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

לגליל יצאנו: 5 רעיונות לטיול משפחתי גם ביום חורפי

יש כאלו שיום חורפי הוא בשבילם זמן מושלם להישאר בבית, להתכרבל בתוך הפוך ולחכות שהסערה תעבור. יש כאלו שלא מפחדים לצאת לטיול משפחתי דווקא כשהחורף בחוץ בשיאו. הטבע שמתעורר, הנופים שהופכים עוצמתיים יותר, הירוק שהוא ירוק מאד והמאפיינים הייחודיים של העונה הקרה, משלג עד לפריחת השקדיה, כל אלו מוסיפים לקסם של טיול משפחתי דווקא בחורף.
אין מקום יותר חורפי מאשר הגליל, שמתכסה בעונה הקרה בפריחות ובאווירה רעננה וצוננת. כדי לעשות לכם חשק לצאת לטיול בגליל ביום חורפי, קבלו חמישה רעיונות לטיולים קרירים באזור הגליל.

ביקור באגמון החולה:

אגמון החולה הוא אחד המקומות היפים ביותר בארץ. בכל עונה בשנה הוא משתנה ומקבל אופי אחר. בקיץ השדות מסביב יבשים וזהובים, בסתיו מתכסים השבילים בעלי שלכת ובחורף מגיעות הציפורים הנודדות, ביניהן העגורים שזה ביתם הטבעי לחורף, לבקר באגמון.
סיור באגמון החולה יכול להיות סיור רגלי, טיול אופניים או טיול ברכבי גולף קטנים. האופניים ורכבי הגולף ניתנים להשכרה במקום וכך אפשר להחליט על אופי המסלול, מתי לעצור ואיפה. כך או כך, צפוי לכם מפגש מרהיב עם הטבע.

טיול בשמורת הבניאס:

מסלול הגשר התלוי בבניאס לוקח אתכם אל תוך הנחל אבל מאפשר לכם ללכת במסלול מכוון ונוח, נגיש וקל גם בימים קרים ורטובים. בחורף מופיעות לאורך המסלול כלניות ורקפות, עלי שלכת רטובים מחכים לכם על השביל ועל הגשר עצמו ושפני סלע מציצים לומר שלום. מסלול מקסים עם ילדים שמדגיש בצורה מצויינת את השינויים שעובר אזור הגליל והגולן במהלך החורף.

טיול רגלי בראש פינה:

מנחל ראש פינה ועד אתר השחזור מתקופת העלייה הראשונה, המושבה ראש פינה היא מקום מושלם לטיול משפחתי חורפי.
בראש פינה תוכלו לנפוש עם המשפחה בצימר או מלון בוטיק ולהנות מטיול רגלי בין הסימטאות הציוריות, הגלריות, בתי הקפה והמסעדות המצוינות. במהלך הטיול תכירו את המבנים הישנים ששוחזרו, אלו ששימשו את פקידי הברון רוטשילד ואת אנשי העלייה הראשונה שהקימו את המושבה.

ביקור ביער בירייה:

יער בירייה נפרש בין ראש פינה וחצור הגלילית ועד להרי צפת. הוא מציע פינות חמד רבות ומסלולי טיול בנקודות שמשקיפות על כל עמק החולה ועל רמת הגולן. בתוך היער יש כמה מסעדות טובות בהן ניתן לעצור ולאכול ארוחת צהריים ומספר מסלולי טיול לפי רמות קושי שונות. בחורף היער מלא בפריחה, בפטריות ובצמחי מרפא שאפשר לקטוף בשביל התה החם שנכין לאחר הטיול.

טיול בנחל עמוד:

נחל עמוד מתחיל בגליל העליון וזורם במקביל לכנרת לכיוון יישובי עמק הירדן ובקעת הכנרת. בחורף הוא מתמלא במים ומציע נוף עוצר נשימה של הכנרת והרי רמת הגולן.
יש כמה מסלולים בתוך נחל עמוד, חלקם מסלולים נוחים למשפחות עם ילדים קטנים וחלקם דורשים מעט מאמץ. כדאי לבדוק באתר רשות הטבע והגנים אילו מסלולים מתאימים לכם ולצאת להרפתקה מול נוף הכנרת.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך