יוצאים לחופשה? זה הציוד שמומלץ בחום לקחת עמכם!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
A group of people trekking on dirt road in Nepal

אנחנו לא יוצאים לחופשה בכל יום, ובכדי לוודא שהולכת להיות חופשה לא פחות ממושלמת, כדאי גם לחשוב על הציוד שאנחנו לוקחים איתנו. בין אם אתם חובבי קמפינג ידועים או פחות, ישנו ציוד אלמנטרי והכרחי עבור כל מטייל ומטיילת. אורזים!

אז מה לוקחים איתנו לטיול הקרוב? האם אתם אנשים שאוהבים לישון תחת כיפת השמיים? אולי אתם מעדיפים צימר מפנק בכלל? בכל סגנון טיול בו תבחרו, תצטרכו גם לייחס חשיבות לציוד שאתם לוקחים אתכם. זה מתחיל כמובן בצידנית לאוכל ולבירות, ממשיך בנעליים הנכונות ונגמר גם באוהל מקצועי. נוסף על כל אלו, כדאי תמיד לחשוב איזה ציוד יקל עלינו בשעת הלילה. במקרים שאנחנו מצפינים לאזור רמת הגולן הקסומה, כדאי לשקול לרכוש מחממי צוואר (חם-צוואר), מחממי אוזניים ועוד. אל תשכחו, רמת הגולן גם מאופיינת בשלג. 

לדרמנים וציוד למטיילים, מה קודם כל רוכשים?

חכמים מאיתנו כבר אמרו: טוב שיהיה לך לדרמן בכיס או צמוד לחגורת המכנס. לדרמן עשוי לחלץ אותנו מתרחישים מסובכים שונים, בעוד שהוא כולל בתוכו המון ראשים שונים. כאשר אנחנו אומר "ראשים", הכוונה היא לראשים מתחלפים שנפתחים ונסגרים בהתאם למה שאנחנו צריכים לעשות. 

למכשיר לדרמן יש למשל ראש פיליפס (נועד להברגה), ראש מסור, מספרי גזירה ועוד. הפתיחה של לדרמן וסגירת המכשיר בטיחותיות לגמרי, כך שלא יהיה חס ושלום מצב בו אתם תסגרו לעצמכם את הלדרמן על כף היד. נעליים טקטיות זו תשובה נפלאה, לשאלה מה כדאי לקחת לטיול. 

ציוד מומלץ למטיילים ומטיילות

ניתן לרכוש נעליים טקטיות במחירים של 1,200 ₪ וגם פחות מכך, והחשוב בנעליים טקטיות הוא שמדובר בנעליים מאוד קלות ומאוד עמידות. בעזרת אלו, תוכלו לטייל באזורים מימיים ובאזורים סלעיים ללא קושי רב. ואם כבר במסלולי טיולים רגליים עסקינן, הרי שחשוב לציין את הנושא של שתייה מרובה בשטח. אנחנו נהנים ומטיילים, ובמקרים רבים אנו שוכחים להזכיר לעצמנו לשתות מים. 

שקית שתיה שמתלבשת על הגב כמו תיק גב, זה פתרון מעולה ואלמנטרי עבור מטיילים רגליים, עבור מטיילים בטיולי ג'יפים, טיולי רייזרים (רייזר הוא כלי שטח עוצמתי, לרוב 1,000 סמ"ק) וכדומה. זכרו, כשאתם נוסעים בשטח בתוך כלי פתוח כמו רייזר, אתם לרוב לא תרגישו שאתם מתייבשים בעקבות רוח רבה, שתגרום לכם להרגיש כאילו הכול מצוין. בפועל, הגוף מאבד נוזלים ואתם לא מרגישים את זה. מכנסי פעילות גם כדאי לשקול לרכוש לפני יציאה לטיול, היות ומדובר בסוג מכנס שמספק לכם גמישות רבה והגנה מפני רטיבות. נוח מאוד ומומלץ! לפני שיוצאים לטיול הקרוב, עוצרים בחנויות ציוד של מטיילים ובוחרים ציוד שיגרום לכל הטיול להיות ולהרגיש אחרת לגמרי.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך