כיצד בוחרים מתקני תצוגה לחנויות?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כיום, יש מבחר אפשרויות רחב ביותר בכל הקשור למתקני תצוגה לחנויות. יש מתלים, סטנדים ועוד אינספור אביזרים משלימים. משום כך, אין ספק שהתהליך הבחירה הוא מורכב.
איך בכל זאת אפשר להצליח ולבחור את מתקני התצוגה הרלוונטיים והמתאימים ביותר?
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה…

הכירו את השימושים שיש למתקני תצוגה

ניתן להשתמש בהם, על מנת לענות על כל המטרות הללו:

-מתקנים שמוצבים בקרבת הכניסה לחנות יעזרו למשוך תשומת לב ולהגדיל משמעותית את היקף הלקוחות הפוטנציאליים המבקרים בחנות.

-מתקנים שמוצבים בחלונות הראווה, יעזרו גם הם למשוך תשומת לב, לא רק שהחנות פתוחה אלא גם כשהיא סגורה.

-מתקנים כמו דוכנים ומדפים, יעזרו בהצגת המוצרים וכמו כן ניתן להשתמש בהם במקומות שיש בחנות שאין אפשרות להתקין בהם מדפים.

-מתקנים כמו רולאפים ומעמדים לקאפה, הם לא יהיו עבור הצגה של מוצרים, אלא ישמשו פלטפורמה להצגת מידע שיווקי.

-מתקני תצוגה יוצרים שטח אחסון נוסף, שניתן להשתמש בו לצורך אחסון או הצגת המוצרים.

הכירו את נקודות המבט העסקיות

מה עומד מאחורי מתקני התצוגה בהקשר העסקי? להלן הנקודות:

-כאשר נעשה שימוש במתקני תצוגה, הלקוח יבין איזה מוצרים זמינים לרכישה בחנות. 

-הצגת המוצרים ומוצרים משלימים באמצעות שימוש באמצעי תצוגה, תעודד עוד יותר את תהליך הרכישה.

-מתקני תצוגה מקלים משמעותית על הלקוחות המבקרים בחנות. הלקוחות יכולים לאתר בקלות את המוצרים.

-מתקני תצוגה עוזרים בהבלטת המוצרים. לדוגמה, אפשר לחבר למתקן התצוגה תאורה מיוחדת או לבחור במתקן תצוגה עם עיצוב מיוחד.

בחירת מתקני תצוגה

כאשר בוחרים מתקני תצוגה, מומלץ ליישם את כל הדגשים הללו:
יש לבצע התאמה לאופי החנות והמוצר, יש לבצע התאמה טכנית לחנות, יש לבדוק את ממדי המתקן, יש לבדוק את איכות המתקן (יש להתייחס לנותנים כמו, חוזק, עמידות, ניידות, תחזוקה). 

אביזרי תצוגה לחנויות

למתקני התצוגה, יש להוסיף אביזרים משלימים כמו: ווים ומדפים מיוחדים., אביזרי עזר שיעזרו בהצגת מוצרים ספציפיים, מתקנים מסתובבים להצגת מוצרים, תוספים המונחים בצד הקדמי של המדפים (בהם ניתן לשלב טקסטים וגרפיקות), בובות תצוגה לחנויות בגדים.

איפה רוכשים מתקני תצוגה?

בישראל יש המון חברות המתמחות בשיווק של מתקני תצוגה ושילוט. ממש כמו בכל רכישה של מוצר או שירות, מומלץ לבדוק כמה שיותר המלצות על החברה, לבדוק כמה זמן היא פעילה בתחום, איזה מתקני תצוגה היא מציעה וכו'. כמו כן, כדאי גם להתייעץ עם הצוות המקצועי של החברה, כך שיותאמו מתקני התצוגה הנכונים לחנות או לעסק. יש כמובן גם לבדוק את פרמטר המחיר.
בסופו של דבר, תהליך בחירה שיעשה בצורה הטובה והמוצלחת ביותר, יגרום לכך שבעל החנות יבצע רכישה מחברה מומלצת שתספק לו מתקני תצוגה שיהיו איכותיים ובמחירים נוחים.
שיהיה בהצלחה!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך