כך תקנו כרטיסים להופעות הגדולות בישראל בצורה נכונה ובטוחה!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

בשנים האחרונות הפכה ישראל למעצמת תרבות וכבר לא מביישת את בירות אירופה הגדולות. טובי האמנים מחו"ל כבר הגיעו לכאן ולא נראה שהתופעה הולכת לעצור.

כמות ההופעות שמגיעה לכאן מדי שנה, יצרה במקביל תופעה חדשה – ספסרות ורכישת כרטיסים לא רשמיים. התפתחותם של האינטרנט והרשתות החברתיות, אף החמירו את המצב וכיום, אם לא נזהרים, אפשר בקלות ומהר מאוד למצוא את עצמכם עם כרטיסים מזויפים. 

מכיון בחברות ההפקה הגדולות בישראל – אלו שאחראיות על האמנים הגדולים שהגיעו לכאן בשנים האחרונות כמו למשל רד הוט צ'ילי פפרס, ריהאנה, ג'ניפר לופז וכו', לא מאשרות כרטיסים לא רשמיים, הדבר עלול לגרום לכך שאתם תגיעו להופעה עם כרטיס שרכשתם, אך לא תוכלו להיכנס ובכך, גם תפסידו את מיטב כספכם, וגם תחוו עוגמת נפש גדולה כשלא תוכלו לראות את האמן האהוב עליכם שחיכיתם לו כל כך הרבה זמן.

תחום ההופעות מחו"ל הוא תעשיית גדולה המגלגלת לא מעט כסף וזהו נחשב לתחום עסקי עולה שצומח מדי שנה ומצמיח יחד איתו גם תחומי משנה כמו חברות תאורה והגברה, הפקות במה, אבטחה וכד'. משרדי הכרטיסים הם אחד מתחומים אלו וגם הם מגלגלים הרבה מאוד כסף מדי שנה כתוצאה מהצלחת הענף.

אז איך נזהרים ואיך יודעים למצוא את הכרטיסים הרשמיים?

ובכן, קודם כל, ישנם כמה משרדי כרטיסים גדולים ומוכרים בישראל שכדאי להכיר. משרדים כמו "קופת ת"א", "לאן", "איוונטים" ואחרים. בדרך כלל, אלו המשרדים שבהם מוכרים כרטיסים להופעות הגדולות בישראל ואם הגעתם לעמוד מכירה באתר של אחד מאלו, אתם יכולים להיות רגועים.

אך לא תמיד זהו המקרה. לעיתים קרובות מאוד חברות ההפקה פותחות עמוד מכירה מיוחד משלהם ובו נמכרים הכרטיסים ובמקרה כזה, לא תראו שם של משרד כרטיסים גדול. כמו כן, ישנם גם משרדי כרטיסים קטנים שפחות מוכרים לקהל הרחב אך עדיין מציעים כרטיסים רשמיים ותקניים.

לכן, הדרך הנכונה והמומלצת היא להגיע לאתרים של משרדי הכרטיסים מאתרים וממגזיני תרבות מוכרים ואיכותיים. כך למשל, אם אתרי תרבות סמכותיים כמו אתר עכבר העיר, אתר קצת תרבות או אתר Timeout  ואחרים, יפנו אתכם לעמוד מכירת כרטיסים, תוכלו להיות רגועים ולדעת שאתם מופנים לעמוד המכירה הרשמי והמהימן.

דרך נוספת לוודא שאתם במקום הנכון ובידיים טובות, היא לראות שעמוד מכירת הכרטיסים שהגעתם אליו, נראה טוב ומעוצב בצורה סבירה ומציע הרבה אינפורמציה ומידע על ההופעה. 

אחד הדברים החשובים ביותר שמהם צריך להיזהר, הוא כאשר אתם רוכשים כרטיסים בשוק יד 2 ומאנשים פרטיים. בדרך זו, אין לכם שום דרך לוודא שמדובר בכרטיסים רשמיים ואתם לוקחים סיכון גדול מאוד להגיע להופעה ולא להצליח להיכנס. 

לכן, גם אם מציעים לכם כרטיסים במחיר זול ואטרקטיבי, אל תתפתו לרכוש מיד. עצרו לרגע וודאו כי מדובר ברכישה בטוחה ואמינה. שווה להקפיד על זה ולמנוע מפח נפש והפסד כספי לא קטן.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך