כל המידע על החלקה אורגנית

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

החלקה אורגנית הפכה להיות נפוצה מאד בשנים האחרונות. אמנם ההחלקה האורגנית היא רק סוג של אחד מבין סוגי  ההחלקות. נשים ונערות רבות בוחרות אותה על פני ההחלקות האחרות משום שיש לה יתרונות רבים. 

במאמר זה נעניק לכן את המידע המעודכן ביותר אודות החלקה אורגנית, שכן רבות אינן מכירות את סוג ההחלקה, ועלולות לבחור בהחלקות שאינן בריאות לשיער בשל מחירן הזול. מאמר זה יעניק לכם את כל המידע וכך תוכלו לבחור בחירה מושכלת בסוג ההחלקה שמתאימה לכן.

מהי ההחלקה האורגנית?

ההחלקה האורגנית היא החלקה מושלמת מכיוון שהיא משלבת גם עיצוב שיער ברמה גבוהה שכן השיער לאחר ההחלקה הוא רך כמשי זאת מבלי לפגוע בשיער. החלקה זו מכילה חומרים טבעיים שונים ומעניקה טיפול שיקומי לשיער. 

ההחלקה האורגנית מכילה אך ורק חומרים טבעיים המטפלים בשיער היטב. בין החומרים השונים תוכלו למצוא: חמאת שיאה, וטמנים, מינרלים, קראטין, אגוזי שיאה, חומצות אמינו ועוד, שכן  התרכובת שלה אינה מכילה חומרים כימיים. 

העקרון שלפיו מתבצעת החלקה אורגנית, בניגוד להחלקות אחרות המשמשות בחומרים כימיים, כמו פורמלין, שהוא חומר כימי מסוכן המשמש לשימור גופות. יש לחומר זה סכנות לטווח הקצר ולטווח הארוך ההחלקה משתמשת בחומצות אמינו. 

חומצות אלו משנות את ההרכב של השיער כאשר מדובר על חומצות אמינו מדובר על רכיבים טבעיים בלבד. 

חומצות האמינו מפרקות את קשרי הגופרית, האחראים על השיער המתולתל ומקורזל, ומפרקים את הקשרים האלו שכן השיער לאחר הטיפול הוא רך חלק ויפה יותר. 

לא בטוחה עדיין לגבי ההחלקה? פני אל מיראל החלקות וקבלי ייעוץ אישי מקצועי ללא עלות!

החלקת שיער אורגנית למה?

רבות מכן חפצות בשיער חלק כמשי ואלו מכן שנולדו עם שיער מתולתל ומקורזל מכירות את הצורך לסדר את השיער או להשתמש בפן לכן ישנן החלקות שיער. 

החלקה אורגנית מחליקה את השיער על ידי שימוש בחומרים טבעיים בלבד ומעניקה טיפול יסודי לשיער מבלי צורך להשתמש בהחלקות שיער אגרסיביות יותר.

איך מתבצע תהליך ההחלקה?

רבות מכן בוודאי מעוניינות לדעת אודות תהליך החלקת השיער אורגנית לכן דבר ראשון יש לאבחן את סוג השיער. 

בעל המקצוע בוחן היטב את השיער על מנת להתאים את הטיפול מתאים ביותר לשיער. מתבצעת חפיפה של השיער על מנת להתיר את קשרי מימן מהשיער לאחר מריחת החומר על כל השיער ממתינים שעה להסתפגות שלו. לאחר מכן החומר כולו נשטף מהשיער מתבצעת ההחלקה של השיער בשלבים הבאים: ייבוש השיער במגבת או בפן וכן חלוקה של השיער לקצוות. ההחלקה מתבצעת על ידי מכשיר קרמי מיוחד שאינו פוגע בבריאות השיער.

מי מבצע את ההחלקה האורגנית?

יש לבצע את ההחלקה רק על ידי איש מקצוע, שהוסמך לכך. יש לוודא כי לחומר ההחלקה יש אישור של משרד הבריאות, אף אם בעל מקצוע מבטיח לכן כי מדובר בהחלקה אורגנית, יש למצוא את אישור משרד הבריאות. 

לסיכום: מטרת מאמר זה להעניק לכן את מידע המעודכן ביותר על החלקה אורגנית. בהחלקה אורגנית יש צורך באיש המקצוע המשתמש אך ורק בחומרים טבעיים כמו למשל קראטין, אגוזי שיאה וחומצות אמינו. תהליך ההחלקה כולל מספר שלבים לאחר ההחלקה השיער יהיה רך ונעים וכן ניתן להחליק גם סוגי שיער שבעבר לא היה להם פתרון.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך