כל מה שצריך לדעת על ציוד לאופנועים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Bicycle mechanic with wheel in bike shop

רוכבי האופנועים הם פריקים של הרכיבה על הסוגים השונים של האופנועים ועם זאת הם יודעים שעליהם לרכוש ציוד איכותי אשר יגן עליהם בעת הרכיבה אשר לעיתים היא מסוכנת. עם השנים הרוכבים מתנסים ברכיבה בכמה דגמים של אופנועים ונהנים מהמסעות באמצעותם.

רכישת ציוד לאופנועים 

הקו המנחה ברכישת כל סוג של ציוד עבור האופנוע הוא לבצע את הרכישה במקום אמין אשר משווק מוצרים בטיב מעולה ובעלי תו תקן ישראלי או של ארץ הייצור. וזאת כדי שכל פריט יבצע את המלאכה על הצד הטוב ביותר ולאורך זמן וכך אפשר ליהנות מחוויה עוצמתית של רכיבה בשטח או על הכביש תוך יצירת הגנה על הרוכב בכל סיטואציה. 

כדי לבצע קניה מוצלחת ואיכותית כדאי בשלב הראשון לבדוק את טיבם של הפריטים בחנויות ובאתרי האינטרנט השונים ואת מחיריהם, כדי לקבל החלטה מהם הפריטים המיטביים. כדאי לרכוש אותם בחנות מובילה, אשר קיימים בה כל סוגי המוצרים הנלווים המובילים עבור רוכבי האופנועים.

היצע גדול של מוצרים עבור רוכבי האופנועים 

כל רוכב אופנוע קונה ציוד אישי אשר מגן עליו בנסיעה מול הרוח העוצמתית כמו לדוגמה מעילי עור הכוללים מגני רוח, משקפי שמש יציבות, כפפות לנוחות האחיזה, קסדה ודיבורית לנסיעה בטוחה יותר.

לאור ההיצע הנרחב של המוצרים בחנות, חשוב מאד להתייעץ עם אנשי המכירות המיומנים אשר מסבירים את היתרונות ואת החסרונות של כל אחד מהמוצרים כך שהבחירה תיפול על המוצר המתאים ביותר לכל רוכב על פי סוג האופנוע והרגלי הנסיעה שלו. לקוח המעוניין לדוגמה לרכוש קסדה לאופנוע נחשף לכמות גדולה מאד של קסדות בגדלים ובהרכבים שונים, המוכר המנוסה יסייע לו לבחור את הדגם שהוא הנכון לו ביותר מבחינת מידה, עמידות והתאמה מרבית לצרכי הרכיבה.

צמיגים לאופנועים 

אחד הפריטים החשובים ביותר בכל אופנוע רגיל או אופנוע שטח הוא הצמיג. השמירה על שלמותם של כל הצמיגים באופן תמידי היא אקוטית כדי למנוע החלקות או נהיגה אשר אינה בטוחה ואינה מגנה על הרוכב.

גם בתחום צמיגים לאופנועים קיים בחנות מבחר גדול מאד של אפשרויות. חשוב לקבל ליווי מקצועי של איש שטח מעולה אשר יכוון את הלקוח לרכישת סוג הצמיג התואם את גודלו של האופנוע ובהתאם להוראות היצרן.

קיים שוני מהותי בתפקודם של הצמיגים המיועדים לאופנועי השטח או הספורט המוטורי מול הצמיגים המותאמים לנהיגה נורמטיבית על כבישי אספלט. עקב הייעוד השונה, מתבצע הליך ייצור ייחודי עבור כל אחת מהמטרות כמו עובי שונה של הצמיג ורמת העמידות שלו.

יש לרכוש רק צמיגים לאופנועים אשר עומדים בתקן וקיבלו אישור על כך ממכון התקנים הישראלי. שימוש בצמיגים ללא תו תקן הוא צעד מסוכן אשר עלול לגרום לחבלות ולאסונות במהלך הרכיבה. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך