למה כולם היום רוצים לעצב מטבחים בסגנון מודרני

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
מטבח מודרני

מטבחים בסגנון מודרני הפכו ללהיט בעולם עיצוב הפנים

עיצוב מטבחים בסגנון מודרני זהו טרנד פופולרי מאוד בשנים האחרונות, ממש כמו הסגנון הכפרי שגם הוא נחשב למבוקש ביותר. בין אם אתם משפצים את הבית ומעוניינים לחדש את המטבח ובין אם זה עתה רכשתם דירה ואתם צריכים לבחור ארונות חדשים למטבח, כדאי שתכירו קצת את הסגנון האהוב הזה ותנסו לבדוק – האם הוא יכול להתאים גם עבור המטבח הפרטי שלכם. הבחירה באנשי מקצוע מיומנים מתחום העיצוב והנגרות, עשויה להיות קריטית בכדי שהתוצאה הסופית תשביע רצון וכמובן על מנת שהמטבח ישמור על מראה חדש לאורך שנים ארוכות.

מה זה אומר מטבחים בסגנון מודרני?

הרעיון העיקרי שמנחה את מה שמעצבי פנים קוראים לו "סגנון מודרני", הוא ניקיון ויזואלי. המשמעות היא שמינימום של קישוטים וצבעוניות יהיו במטבח, כאשר מה שכן יהיו בו אלו הם גוונים שקטים ולא רועשים, עיצוב וגימור שקטים וכמובן – מקסימום של נוחות. המטרה המרכזית בעיצוב של מטבח מודרני הוא הענקת נוחות מיטבית עבור מי ששוהה במטבח. האנשים שיסעדו בתוכו, במידה ובחדר המטבח עצמו ממוקמת פינת האוכל, כמו גם מי שיבשל או יטגן בו – ירגישו שיש להם מספיק מקום. אחסון החפצים והמכשירים השונים, יתבצע בצורה היעילה ביותר וכך גם העיצוב הפנימי של הארונות והמגירות, לרבות טריקה שקטה וחלוקה נבונה של החלל, לצורך שימוש אופטימלי בו.

האם ניתן לשלב את המטבח המודרני עם סגנונות אחרים?

ישנן שתי גישות לעיצוב מטבחים בסגנון מודרני- האחת מדברת על סגנון מאוד ממוקד, המאופיין על ידי אלמנטים ספציפיים כפי שהוסבר. השנייה, מעניקה קצת יותר "חופש" עיצובי ומשלבת גם פריטים צבעוניים ואפילו נותנת נגיעה בסגנונות אחרים, הבאים לידי ביטוי בפרזולים או בגוונים עזים יותר של הארונות ומשטחי העבודה. הסגנון השני שהוא אקלקטי, הפך עם הזמן למוביל בישראל וזה ככל הנראה בגלל שהישראלים אוהבים לחיות בתוך מטבחים מעניינים ומלאי צבע.

כך או כך, התכנון של המטבח צריך לקחת בחשבון את הממדים של החדר ואת האזורים המיועדים לעבודה, את הרגלי החיים של בני הבית והרצון לשלב במטבח רהיטים מסוימים כמו פינת אוכל. במקביל לכך יש לזכור עוד פרטים חשובים אחרים, כמו גודל הכיור הרצוי והרצון לפצל אותו לשניים או לא – עבור משפחות דתיות, הנישה שאליה יוכנס המקרר ועוד שאר עניינים חשובים.

מה עושים אם המטבח קטן באופן מיוחד?

קל ופשוט לעצב מטבח בעל שטח גדול, למשל חדר מטבח בוילה או בבית פרטי עצום ממדים. אך כאשר מעצבים ונגרים ניגשים אל בתים קטנטנים, הם יכולים להיתקל באתגר גדול. ייתכן שחלק מן האלמנטים הרצויים – למשל כמות גדולה של ארונות מטבח – לא יכולים להיבנות במתחם הקטן. אנשי מקצוע מנוסים, יוכלו לתת מענה מספק לבעלי הבית, מבלי שיהיה צורך לוותר על הסגנון המודרני אשר יתאפיין במטבח החדש בדרכים יצירתיות שונות.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך