רוצים לבחור מקצוע לחיים וגם להישאר בעולם התורה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
לומדים אקדמיה תורנית

רבים הם בני התורה שרוצים להתפרנס, לצאת לעולם התעסוקה אך להישאר בין תחומיה השמורים של העולם התורני. הם לא רוצים להיחשף לעולם הגדול על כל המכשולים והפיתויים הקורצים בכל עבר ובכל פינה. בדיוק עבורם אנחנו כאן. אצלינו יכול כל אחד למצוא לעצמו מקצוע הולם, מקצוע מפרנס וכזה שעדיין ישאיר אותו בעולם התורה ובתוך דלת אמותיה של ההלכה והמצוות.

יש כל כך הרבה מקצועות שמתאימים לבן תורה הקשורים כולם למנהגים ולמצוות. כך שבהחלט אין סיבה לצאת לרעות בשדות זרים על מנת להתפרנס ממשלח יד עם שכר הוגן.

לומדים באקדמיה התורנית

אך חשוב לדעת. על מנת להתחיל לעבוד בעבודות מהסוג הזה, חשוב ללמוד היטב הן את ההלכות הקשורות לאותו תחום נבחר והן את הביצוע המעשי בפועל של אותו מקצוע נבחר. כך לדוגמא, אדם שרוצה להיות סופר סת"ם, צריך ללמוד קודם כל את כל ההלכות הקשורות לכתיבת סת"ם. על מה כותבים, איך צריך לכתוב, מה צריך לכתוב וכן הלאה. אחרי שהוא בקי בכל ההלכות הוא גם צריך לרוכש פרקטיקה בכל מה שקשור לכתיבת סת"ם.

כמו הכנה של הקולמוס, אחיזה נכונה של הקולמוס, כתיבה נכונה של כל אות בפני עצמה וכן הלאה.

בוחרים מקצוע

כל מי שחושק לעסוק בתחום תורני כזה או אחר, אמור לבחון את עצמו ולחשוב לאיזה מקצוע הוא אכן מתאים. לא כל אחד מסוגל להיות מוהל ולא לכל אחד מתאים להיות רב. כדאי כמובן להתייעץ עם אנשי מקצוע שיודעים לכוון לתעסוקה הולמת ורק אחרי התאמה מקצועית, להתקדם הלאה ללמידת מקצוע שאכן יעניק לתלמיד אפשרות להתפרנס בכבוד ממקצוע רוחני וקודש.

המקצועות הקיימים הם רבים:

יש עוד תחומים כמו מפקח על כשרויות, בודק ומגיה של כתיבת סת"ם וכן הלאה.

את כל הנושאים האלה יש ללמוד היטב. יש מקצועות שקל יותר לרכוש ויש כאלה שהם מורכבים יותר. הן בגלל היקף החומר אותו צריך ללמוד על מנת לקבל אץ ההסמכה והן בגלל הפרקטיקה שצריכה להירכש עם הזמן. כך או כך, אנשים הבוחרים ללמוד את המקצועות במקומות הנכונים, נהנים בסופו של דבר ממקצוע מכניס, רווחי ומפרנס במיוחד.

לומדים אקדמיה תורנית – המקום לרכישת מקצועות יהודיים

לא בכל מקטום תוכלו ללמוד את כל הנושאים הללו בצורה מקצועית וראויה. לדעת יותר על האקדמיה התורנית 'לומדים' »

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך