עוגת שוקולד – הקינוח המושלם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Chocolate cake

ישנם קינוחים רבים ואהובים המשלבים קצפות, מרנג, פירות, וכל טוב. אך אחת הקלאסיקות האהובות ביותר היא עוגת שוקולד. כולנו מכירים אותה משחר הזמנים עוד מכשהיינו ילדים אז מה הופך את עוגת השוקולד לכה פופולארית?

שוקולד, שוקולד, שוקולד

שוקולד הוא אחד מהמאכלים הטעימים הידועים לאדם. בין אם הוא מגיע כחבילת שוקולד או כממרח או שמא עם תוספות שונות ומגוונות או כציפוי לעוגה נפלאה, אין ספק כי הוא אהוב על כולם. בין אם הוא מריר, חלבי או לבן כל אחד יכול למצוא את הגרסה שלו שהוא אוהב. 

שוקולד לילדים

שוקולד לילדים מגיע בגרסאות רבות כבר בילדותינו נפגוש אותו בממרח האהוב על פרוסה של לחם או בלחמנייה טרייה, אפשר אפילו להכניסו לטוסטר עם פיתה ולקבל טוסט שוקולד נפלא. חוץ מהממרח, השוקולד מככב גם בחבילות המכילות שוקולד חלב, שוקולד לבן, שוקולד עם סוכריות, עדשים, מילוי של תות או תפוז, פצפוצים ועוד גרסאות רבות המיועדות לילדים.   

אך כשהוא מגיע כעוגה, הוא הגרסה הכי אהובה כי אין חגיגה בלי עוגה. אין זה משנה אם זו עוגת שוקולד פשוטה או עוגה המורכבת משכבות כל זמן שיש עוגת שוקולד זו חגיגה אמיתית.

שוקולד למבוגרים

כשאנו מתבגרים אנו פחות אוהבים קינוחים מתוקים ולכן נוכל למצוא שוקולד עתיר באחוזי קקאו אשר משבחים את טעמו אך מאזנים את רמת הסוכר שבו. כמו כן, ישנן תוספות נפלאות למבוגרים החל משוקולד עם מלח גס ועד לשוקולד עם קמצוץ צ'ילי לקבלת עקצוץ של חריפות בלשון. יש גם את השוקולדים המוכרים עם אגוזים ושקדים ואף עם תפוז. ניתן למצוא גם שוקולד בשילוב מנטה נפלא ומרענן.  

עוגות שוקולד

עוגות שוקולד הן הבסיס לכל אירוח או חגיגה, יש מבחר של עוגות שוקולד אין סופי, ביניהן תוכלו למצוא את עוגות השמרים והשוקולד שכאשר מחממים אותה מעט לצד כוס קפה היא עוגה נפלאה לאירוח. עוגות שוקולד לילדים שאנו מכינים כאשר יש להם יום הולדת בין אם זו חגיגה בגן והעוגה תופיע עם שלל דמויות אהובות בסגנון דף סוכר או בין אם נזלף קצפת בדמות האהובה, או אולי סתם עוגת שוקולד פשוטה עם ציפוי של שוקולד מריר וסוכריות צבעוניות או קצפת טעימה עם עדשים. וכמובן שישנן עוגות השוקולד המפוארות אלו שבבסיסן הן עשויות ספוג שוקולד נימוח בפה ומעל השכבה הזו נמצא מוס שוקולד עשיר, עתיר באחוזי קקאו המשביחים את טעמו העדין. על שכבה אחת תתווסף שכבה נוספת של שוקולד ומעל הכל הגנאש הלוא הוא שילובו של השוקולד המריר עם שמנת מתוקה.

אין ספק שעוגת שוקולד היא עוגה לנפש ולנשמה, טעם השוקולד העמוק משאיר טעם של עוד בכל ביס וביס שאנו לוקחים. אין כמו שוקולד, כבר אמרנו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך