שלושה טיפים מנצחים לכתיבת ברכה ליום הולדת

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Happy Birthday

שוב מגיע היום החשוב הזה בשנה, בו אדם שיקר לכם חוגג את יום ההולדת שלו.

וכששוב היום הזה מגיע, אתם שוב כוססים את הציפורניים ושוברים את הראש מול הדף (או מול הווטסאפ) וחושבים איך לרשום ברכה ליום הולדת – מקורית, מעניינת ומיוחדת.

אין מה לעשות…

מלאכת כתיבת ברכה ליום הולדת היא לא תמיד פשוטה, וגם אם התברכתם בכישרון כתיבה, לא תמיד יש את הזמן לכתוב ברכה רצינית או לא תמיד המוזה נחה עליכם.

אין לכם מה לדאוג – אתם לא לבד במערכה, ויש אפילו כמה הצעות שתוכלנה להפוך את מלאכת הכתיבה לקצת יותר קלה – בדרך לברכה מנצחת ליום הולדת.

ולפני שמתחילים… אולי הטיפ הראשון שאפשר לתת הוא לקבל רעיונות ממגוון ברכות ליום הולדת ברשת. אחרי שיטוט של כמה דקות בין הברכות השונות, יכול להיות שהמילים לברכה שלכם כבר תיכתבנה מעצמן…

טיפ ראשון: אל תהיו כמו כולם

אם אתם סובלים מנדודי שינה, אחד הדברים המועילים ביותר שתוכלו לעשות כדי לתפוס שינה עמוקה הוא להסתכל על ברכות נפוצות ליום הולדת בפייסבוק או בקבוצות ווטסאפ גדולות…

לקרוא ולפהק תוך כדי – כמעט כל הברכות מסתכמות ב"מזל טוב ועד 120" עם עוד איזשהו איחול כללי של הצלחה, כשהרבה פעמים ההבדלים בין הברכות השונות יסתכמו באימוג'י שסוגר את האיחולים.

האדם שקורא את הברכות יודע שאתם מאחלים לו רק טוב, אז עדיף שגם תשעשעו אותו על הדרך ותאחלו לו דברים מקוריים. איחול כמו "שלעולם לא תדרוך יחף על קוביית לגו" או "שלא ייגמרו לך המים החמים כשאת עם שמפו על הראש" כנראה יגרמו לחתן או כלת יום ההולדת לחייך ולצחוק יותר מאשר איחולי הצלחה רגילים, ובינינו – זה מה שחשוב, לא?

טיפ שני: קחו את זה הכי אישי שיש

אם הגעתם למסקנה שברכת יום ההולדת שתרשמו, תוכל להתאים לכל אחד (עם שינוי שם), צר לנו להיות המבאסים שאומרים: "לא בבית ספרנו".

ברכה מנצחת ליום הולדת צריכה להיות מותאמת אישית לאדם לו אתם כותבים את הברכה, הוא אתם מכירים את האדם שלו אתם כותבים את הברכה.

יום ההולדת זו הזדמנות מצוינת להעלות על הכתב אזכורים לחוויות משותפות לכם, לכינויים ולסלנג הפרטי שלכם. זו גם הזדמנות להעלות מהאוב זכרונות ישנים כמו ההברזה משיעור מתמטיקה בכיתה ט', הגשם שירד באמצע הטראק בנפאל או התקפת הצחוק שתפסה אתכם בישיבה הכי חשובה בעבודה.

ככל שהברכה תהיה אישית יותר – כך תשמחו יותר את האדם לו אתם כותבים, ותראו לו שהשקעתם בשבילו מחשבה.

טיפ שלישי – אל תהיו יבשים. תבלו את הברכה.

כמו שחומוס טוב הופך להיות חומוס מצוין אם מוסיפים לו שמן זית ופפריקה, ככה גם הברכה שלכם תוכל להפוך לברכה מנצחת עם התבלינים הנכונים.

מהם התבלינים של ברכה? התבלין המוכר לכולם הוא הציטוטים. אין כמו להוסיף ציטוט שמתייחס לאדם לו אתם כותבים את הברכה. ציטוטים של מפורסמים, ציטוטים מספרי ילדים, ציטוטים מהמקורות – אין לזה באמת סוף. אם אתם מחפשים ציטוט, תוכלו להיעזר גם בקישור שמופיע בראש המאמר.

תבלינים נוספים ומקוריים יותר – חישוב של ערך גימטרי לשם או חישוב ערך נומרולוגי. אלו נתונים נחמדים גם למי שלא מתייחס לגימטריה ונומרולוגיה יותר מידי ברצינות. גם במקרה זה, תוכלו למצוא מחשבוני גימטריה ונומרולוגיה בקישור המופיע מעלה, ולשדרג את הברכה שלכם עוד יותר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך