איך לבחור שולחן משרדי איכותי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Office desk composition

עבודה במשרד משמעה שעות רבות מול שולחן משרדי, שעות שיכולות לעבור בנוחות והנאה, או בסבל וכאבים. התשובה תלויה בבחירת הרהיטים, אז הנה כמה טיפים על הדרך הטובה ביותר לבחור שולחנות משרדיים.

ריהוט איכותי למשרד הוא כבר מזמן לא מילה גסה, במיוחד ככול שמבלים בו יותר ויותר. לבחירת הריהוט יש השפעה נרחבת על הבריאות הגופנית, מצב הרוח והספק העבודה. נוסף על כך, בחירת סוגי החומרים ואיכותם משפיע על תפקוד הריהוט לאורך זמן. בבחירת שולחן משרדי בפרט, יש חשיבות גם בגובה השולחן וגודלו, כמובן. ריכזנו עבורכם את הנקודות עליהן כדאי להתעכב ולקחת בחשבון, כאשר בוחרים שולחן מחשב. 

גודל וצורה 

הנקודה ברורה – מומלץ להתאים את גודל השולחן לאזור העבודה, משרד, או חדר ביתי ולגודלו. אולם בנוסף, רצוי גם לחשוב על מטרת השולחן. האם נועד להיות שולחן עבודה ושרטוטים? שולחן מחשב בלבד? ובנוסף, מה יישמר על השולחן, וכמה מקום פנוי לקריאת מסמכים נדרש עבורכם. שולחנות משרדיים שונים מתאימים לדרישות שונות, ולמקצועות שונים, ויחד עם ההיצע הרחב של שולחנות המצויים בשוק, כיום, הדרישות מאפשרות לכול לקוח לצמצם את טווח חיפוש השולחן, ולהתמקד בדגמים המתאימים לצרכיו. 

גובה השולחן

אותו היצע נרחב שציינו קודם, מאפשר ללקוחות לשאול את עצמם מה גובה השולחן הרצוי להם. ושאלה זו מתגלה כקריטית, כאשר חושבים על תנועות הגב והצוואר הנדרשות כדי להביט במסך-מחשב. גבהים שונים של שולחנות מחשב משפיעים אחרת על כול אחד ואחת, כיוון שגובהנו שונה. אדם גבוה, ירצה לבחור שולחן ישיבה גבוהה מהרגיל, למשל. בנוסף לכך, אנשים רבים יותר ויותר עוברים לעבוד בשולחנות עמידה, כדי לא לפגוע בגב והצוואר. גם כאן, ההמלצה היא לבחור בגובה שולחן שמתאים למידות הגוף, ושיקל את הלחץ על הגב, בניגוד לבחירה בגוף דיפולטי כלשהו, שיכולות להיות לו השלכות בריאותיות, כמו פריצות דיסק.

סוג ואיכות החומר 

שולחנות משרדיים מגיעים מחומרים שונים, עץ, עץ מלא, מתכת, זכוכית ופלסטיק. בחירת סוג החומר צריכה להתאים גם לצורכי העבודה שעתידה להיעשות על השולחן, ותדירות העבודה הזו, וגם ביחס לעיצוב החלל בו יעמוד השולחן. אין טעם לבחור בשולחן עץ מלא ויוקרתי במשרד ביתי קטן ועמוס בציוד – השולחן יאבד מייחודיותו ותפארתו, בדיוק כמו שאין טעם לבחור בשולחן זכוכית ולבצע עליו עבודות חיתוך בעזרת ציוד כבד.  גם לאיכות החומר יש חשיבות, שכן אם המטרה היא לבחור שולחן למשרד ביתי שיחזיק לטווח ארוך, כדאי ללכת על חומרים עמידים יותר, כמו מתכת או עץ מלא, ולא על חיקוים דמויי עץ, או זכוכית שרגישה יותר לתנועות. 

בשורה התחתונה

שולחן למשרד הוא עניין של בחינת כלל המרכיבים וצמצום האפשרויות ביחס לצרכים, והרצונות כמובן. לאחר צמצום ההיצע, תוכלו למצוא את השולחן האהוב עליכם, ולהנות מריהוט מוצלח למשרד, שישמור על בריאותכם ויזכה בשלל נקודות זכות מעמיתכם, על הבחירה המוצלחת.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך