בדרך לחתונה – כל האטרקציות הכי שוות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Wedding

בסופו של דבר, יום החתונה שלכם קשור לחגיגת האהבה בינך לבין האדם שאת עומדת להינשא לו. אבל למסיבת הנישואין יש מטרה נוסף. והיא, להפיק מסיבה מדהימה, שהאורחים שלכם ידברו עליה עוד זמן רב. אבל איך גורמים ליום החתונה שלכם להתבלט, בין שלל החתונות בהן השתתפו בני המשפחה והחברים שלכם בשנה האחרונה? 

אז בין המתנפחים להשכרה, לבין הבלונים הצבעוניים והמעוצבים, יש עוד כמה אטרקציות שבעזרתן החתונה שלכם תהיה אירוע יחיד ומיוחד. הנה כמה רעיונות מדליקים אש, שבטוח ישאירו רושם רב על האורחים שלכם. אטרקציות לחתונה שיכולות להפוך את יום החתונה שלכם לאירוע שקשה לשכוח. 

רשימת האטרקציות החמות ביותר לחתונה

  • השכרת מתנפחים – למה זה שווה לכם?

האורחים שהגיעו לחתונה עם ילדים, יברכו אתכם על כל האטרקציות לאירועים המיועדות לילדים, ומסוגלת לשחרר אותם קצת מתפקיד ההורות. כך יוכלו להסתובב, לפטפט, ליהנות מהכיבוד ומהמשקאות, מבלי להיאלץ להיענות כל הזמן לדרישות הילדים במקרה הטוב, ולנדנודים שלהם ״משעמם לי״, במקרה הגרוע יותר.

מתנפחים לאירועים הם אחד הגימיקים לחתונה, שהילדים ממש יאהבו. הם ייהנו לחלוץ נעליים ולקפץ בעליזות מעלה מטה, ליפול, לקום ולקפוץ שוב. חוץ מזה, הקפיצות הללו הן אחד ההיבטים הקריטיים בהתפתחותם של ילדים, וחשוב לעודד אותם לעשות זאת. 

המתנפחים להשכרה הם מקום בטוח למשחקי הילדים, הם יכולים לקפוץ בחופשיות, להתגלגל, לזחול, ולפעמים גם סתם לשבת ולהתבונן בפעילות האנרגטית סביבם.

  • שולחנות משחק

השכרת שולחנות משחק, תעזור לכם לבדר את אותם אורחים שלא יזיזו את עצמם לרחבת הריקודים. במקום שישבו משועממים ויתבוננו באלה שאוהבים לרקוד ולהשתולל, הציעו להם שולחנות משחק שיאפשרו להם לחוות חוויה מרגשת, גם אם הם לא רוקדים.

שולחנות משחק מציעים שלל משחקים כמו: 

  • שולחן הוקי אוויר
  • סנוקר מקצועי
  • שולחן משחק בסגנון קזינו עם משחקי קלפים וז׳יטונים, שולחן רולטה או שולחן בלאק ג׳ק כולם מעוצבים באופן מרשים ואקסקלוסיבי.
  • פינג פונג לשניים או ארבעה משתתפים
  • כדורגל

שולחנות משחק מעוצבים ואיכותיים מתאימים לכל הגילאים, אם כי הם פופולריים במיוחד בקרב בני הנוער. באופן כללי, טרנד שולחנות המשחק הוא אחד האהובים בענף האירועים, בעיקר אם אתם משכירים אותם מחברה מקצועית המבטיחה שולחנות משחק חדשים ויוקרתיים.

שולחנות המשחק יכולים להלהיב את האורחים, התחרות בין השחקנים עשויה לסחוף גם כמה צופים נלהבים, וכל אלה ירוממו את מצב הרוח וישדרגו את החתונה שלכם.

  • אותיות ענק

דמיינו את האורחים שלכם מגיעים לחתונה, ואותיות ענק מוארות שהוצבו בשטח קבלת הפנים, מקבלות את פניהם. רבים מהם ישמחו להצטלם סלפי ליד האותיות המדליקות האלה, וכל ההתלהבות סביבן יתרמו להדלקת האווירה. 

לאחר סיום החופה, אפשר להעביר את אותיות הענק לרחבת הריקודים, ולהגדיל את השמחה ואת האנרגיות, כשהמוזיקה רועמת והאורחים רוקדים ונהנים מכול רגע.

  • הגשת אוכל אטרקטיבית

דוכני אוכל לאירועים הם הטרנד החם העכשווי, בזכות תרומתם לאווירה ססגונית עליזה, בסגנון קרנבל. דוכני המזון מזמינים את האורחים שלכם ליהנות ממבחר סוגי מזון הכוללים מנות איכותיות וטעימות.

לא נחדש לכם דבר אם נספר לכם שאוכל מעולה לחתונה שלכם, יעניקו לאורחים שלכם תחושה של שביעות רצון, להרגיש שאכפת לכם מהם. תחושות אלה יעלו את הנאת האורחים מעלה מעלה. 

הזמינו דוכני מזון מספק שמסוגל להתאים את סוגי האוכל לסוג האירוע שלכם, למספר המשתתפים, למיקום, לשעה ולתקציב. 

  • עיצוב בלונים – איך הם משפיעים על האווירה?

בלונים הם מצרך פופולרי באירועים, הם מביאים שמחה וחגיגה אמתית לכול מסיבה. אמנם הם מופיעים בתדירות גבוהה בחגיגות הפחות פורמליות, כמו מסיבות יום הולדת, אבל כדאי לכם לשקול להוסיף אותם כאטרקציה מיוחדת גם לחתונה שלכם.

האמת היא שהבלונים הם לא סתמיים כמו שאתם אולי חשובים. אתם יכולים להוסיף אותם כתוספת מהנה ליום הגדול שלכם. 

כדי לעזור לכם להפוך את הבלונים למרכיב עיצובי בחתונה, הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם לעשות זאת:

  • אם אתם רוצים להשתמש בבלונים כנקודות מיקוד, קשרו אותם לשילוט או השתמשו בהם לסימון נקודות מסוימות, כמו קופסת המתנות או שולחן קבלת הפנים. 
  • כדי להפוך אותם לחלק מרכזי בקישוט, תוכלו ליצור קשת של בלונים על הקיר. 
  • חלוקת בלונים מעוצבים בין הרוקדים על רחבת הריקודים הסוערת, תסייע לכם להגביר את האנרגיות הטובות של החוגגים, ולהוסיף לשמחה ולהתלהבות.

המאמר נכתב באדיבות https://eventplus.biz/.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך