מרחיבים את הסלון? הכירו את הטכנולוגיה המתקדמת לחיתוך בטון

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
חברת היהלום ניסור בטון

הבנייה בישראל נעשית בעיקר עם בטון. הבטון הוכח כחומר הכי חזק והכי עוצמתי ויציב בעולם הבניה. בעזרת הבטון בונים היום בניינים רבי קומות, גשרים ארוכים וגבוהים וגם חניונים, גרמי מדרגות, בתים פרטיים ובעצם מה לא. הבעיה שלנו מתחילה כאשר אנחנו רוצים ליצור שינויים כלשהם בבטון ואנחנו מבקשים לפרוץ את הבטון. לעיתים זה רק לצורך התקנת מזגן והעברת התשתיות אך יש מקרים אשר בהם מדובר בהסרת גרם מדרגות או פתיחת פתח בקיר בטון. האמת היא שלא ממש משנה מהי המטרה ומה גודל הקידוח או הניסור הנדרשים. זאת משום שבכל מקרה יש צורך בביצוע מדויק וממוקד על מנת שלא לפגוע בחלקים אחרים בקיר או אפילו במבנה כולו. ניסור שנעשה שלא בידיים מקצועיות עלול להוביל להחלשת הקיר כולו, ליצירת סדקים ושברים באזורים לא רצויים וגם לפגיעה בתשתיות של המבנה כולו.

בדיוק מסיבה זו חשוב כל כך להכיר את הטכנולוגיות המתקדמות המציעות לנו את האפשרות להגיע לניסור הכי מדויק, הכי ממוקד עם אפס נזקים לסביבה.

איך מנסרים את הבטון?

אז אם החלטתם להרחיב את הסלון ולהסיר את קיר הבטון שסוגר לכם את הסלון, חשוב שתכירו את האפשרויות ואת הטכנולוגיות המתקדמות לתחום הזה.

ניסור בטון נעשה היום בעזרת מסור יהלום. מסור היהלום הוא למעשה מסור בטון חזק מאוד. הוא מונע באמצעות מנוע חזק במיוחד, הוא כולל להב חד מאוד והוא פועל במהירות רבה מאוד. גולת הכותרת של מסור היהלום אלו הם שבבי היהלום המצפים את הלהב של המסור. היהלום הוא חומר מאוד חזק ויש הטוענים שזהו החומר הכי חזק שקיים בטבע. היהלום הוא זה שמסוגל להתגבר על הבטון וליצור בו את החיתוכים הכי מדויקים בהתאם לצרכים.

ישנן דרכים שונות לביצוע הניסור בבטון. בכל מקרה לגופו יש לבחור את אופן הניסור המתאים.

אם מדובר בניסור של חלק קטן, אפשר יהיה לבצע אותו בעזרת מסור בטון ידני. אם מדובר בניסור של אזורים גדולים או אפילו של הסרת קירות שלמים כמו במקרה של הרחבת הסלון, או אז ייעשה שימוש בניסור אוטומטי. העבודה תיעשה בעזרת מסילה שתוצב במקום הרצוי וכך מתבצע הניסור מרחוק.

ניסור הכי בטוח

ניסור בבטון עשוי להיות סיפור מורכב ומסוכן גם יחד. אחרי הכול מדובר בקיר חזק והניסור עשוי לגרום לנפילת חלקי בטון, לפיזור אבק בטון רעיל וגם לפגיעות במבנה.

חשוב לדעת שכאשר אתם פונים אל חברה מקצועית של אנשי מקצוע מומחים כדוגמת חברת היהלום ניסור בטון, אתם יכולים להיות רגועים שהעבודה כולה תתבצע בצורה הכי בטוחה, הכי מקצועית והכי נקייה.

הם ידאגו להכין את השטח לפני הניסור ויוודאו כי הניסור לא יפגע במבנה ובאנשים הנמצאים במקום.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך