הכנות לקראת חופשה מתוכננת לחו"ל

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Paradise vacation

הכנות לקראת חופשה 

כאשר מתכננים חופשה בארץ או בחו"ל, כבר כמה ימים לפני כן הראש חושב ומתכנן כל הזמן אילו הכנות יש לבצע לקראת מועד החופשה כדי לא לשכוח דבר. אם מדובר בבני זוג, ההכנות הן לא רק שלהם ולעיתים קרובות הן כוללות גם בתיאומים שונים אשר קשורים לילדים שלהם. הדבר הנכון ביותר הוא להכין רשימה של כל מה שקשור לנושא הכנות לקראת חופשה וזאת כדי לא לשכוח לבצע פעולות חשובות לפני יום הנסיעה לצימר בארץ, או יום ההמראה מעבר לים.

אחד הדברים שמכינים לכל נוסע הוא תיק רחצה אשר כולל את המוצרים אשר כל אחד רגיל אליהם כמו שמפו ספציפי, מרכך שיער, דיאודורנט ספיד סטיק ג'ל או מוצק בריח האהוב, בושם, משחת שיניים ומברשות שיניים, כלי איפור לנשים ומוצרי גילוח לגברים. 

הכנות לקראת חופשה בנושאים הקשורים לילדים 

ההיערכות משתנה בהתאם לגילם של הילדים. אם מדובר בילדים קטנים, הדרך הנוחה ביותר היא שסבא וסבתא יעברו לגור כמה ימים בביתם של הילדים. בדרך זו הילדים נשארים בסביבה הטבעית והמוכרת שלהם, הם ישנים במיטות שלהם, משחקים עם המשחקים האהובים שלהם וממשיכים ללכת בכל יום לגן הילדים או לבית הספר, אך הפעם בליווי של סבא וסבתא במקום בליווי של אחד ההורים.

כשסבא וסבתא נמצאים בבית כמה ימים עם הנכדים, אלו ימים של המון פינוקים ולכן הילדים שמחים כאשר הם רואים שההורים עסוקים בשלבים של הכנות לקראת חופשה. 

במקרים רבים יבשלו ההורים את המאכלים האהובים על הילדים ויקפיאו אותם בקופסאות יומיות, כדי שהילדים ייהנו מהמאכלים שהם מכירים. לחלופין ההורים ידאגו שיהיו בבית כל מוצרי המזון הנדרשים וכל חומרי הגלם כדי שהסבתא תבשל לילדים אוכל טרי והם יהיו מאד מרוצים מהאוכל החם שממתין להם בכל יום כשהם חוזרים מהגנים ומבתי הספר. 

היערכות בבית לקראת הנסיעה 

כדי להקל על ההתנהלות היום יומית, גם הילדים וגם סבא וסבתא יודעים היכן ממוקם כל דבר בבית, הסוגים השונים של הבגדים, הנעליים והמצעים. כמו כן באיזה ארון נמצאים הדברים החשובים כמו תרופות, מד חום וכרטיס קופת חולים לכל מקרה צורך.

אורזים את המזוודות

כאשר מועד החופשה מתקרב, ההורים אורזים מזוודות, מכניסים פנימה את תיק כלי הרחצה, בוחרים את הביגוד שיהיה הנוח ביותר עבורם בימים של הטיולים, נעליים נוחות לשוטטות של שעות רבות, כובעים, צעיפים, מטריות וכל פריט ביגוד נוסף בהתאם למזג האוויר. 

חשוב להכין מראש תיק קטן שכולל את הארנק, דרכון כסף זר אם נוסעים לחו"ל, ספר טוב, המחברת בה נרשם מסלול הטיול, השובר לבית המלון ופריטים אישיים נוספים חשובים כמו תרופות וסוכריות.

ההתרגשות בשיאה, כל נושא הכנות לקראת חופשה הסתיים וכעת גם ההורים וגם הילדים מרוצים מהסידור הזמני לימים הבאים. ההורים ייהנו מהחופשה והילדים ייהנו מימים של המון פינוקים. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך