הצלת חיים זה עניין של רגע – הכתבה מאת הצלה ללא גבולות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
הצלה ללא גבולות

האדם הכי גיבור והכי חזק שחש שבריאותו וכוחותיו בידיו, עשוי בשנייה אחת לקרוס מבלי שיוכל להושיע את עצמו. זה יכול להיות בגלל התקף לב וזה גם יכול להיות בגלל תאונה. הגוף של האדם הוא שברירי מאוד. פגיעה באחד האיברים המרכזיים, והאדם הופך להיות חסר ישע. ברבים מהמקרים מדובר בסכנת חיים ממשית ואפילו מיידית.

בסיטואציות מהסוג הזה ישנה חשיבות רבה לטיפול מידי שעשוי במקרים רבים להציל חיים ממש. אם זה במקרים של טיפול מידי באדם שלא מצליח לנשום בכוחות עצמו ואם זה במקרים של שטף דם ואיבוד דם בכמות גבוהה. גם במקרים של שבץ מוחי או התקף לב, ככל שהטיפול יינתן מהר יותר, הסיכויים של החולה להשתקם ולהבריא יהיו גבוהים יותר. מקרים רבים של מוות נגרמים רק בגלל היעדר כוח אדם או הגעה מאוחרת של כוחות ההצלה.

הסיפור של 'הצלה ללא גבולות'

זה בדיוק הרקע להקמת הארגון – הצלה ללא גבולות.

בימי האינתיפאדה השנייה ארע פיגוע רצחני אשר בו נהרגו שתי מורות ששבו מעבודתן.

כוחות ההצלה שטפלו בנפגעות באו אל הרב מרדכי אליהו זצ"ל וספרו לו את שארע והוסיפו כי אם רק היו כוחות ההצלה מגיעים מהר יותר, הרי שאפשר היה להציל את הנשים ומותן היה נמנע. באותו זמן ישב בחדרו של הרב מרדכי אליהו אריה לוי מי שהיה אחר כך ממקימי הארגון – הצלה ללא גבולות. הרב שתהה באוזניהם האם אין ארגוני הצלה ביו"ש? עוררו אותו להקים את הארגון.

ומאז הכול היסטוריה…

הארגון הוקם והוא רק הולך ומסתעף. עד שכיום הוא עם פריסה רחבה ביותר לא רק באזור יו"ש. הוא מציע את שירותיו בכל הארץ ואפילו במדינות רבות בעולם.

הייחודיות של הארגון הוא שהוא מציע עזרה וסיוע רפואיים תוך מענה לכל קריאה בכל מקום ובכל נקודה בעולם. מקומות מוכי אסון בעולם הגדול זוכים אף הם למשלחת מטעם הארגון כאשר המתנדבים המיומנים מושיטים יד לעזרה. ברבים מהמקרים מתברר כי המיומנות שלהם והניסיון הרב בתחום הזה של הגשת עזרה רפואית מידית, מנעה אבדות בנפש וסייעה רבות בהצלת חיי אדם.

הצלת חיים זה עניין של רגע

אנחנו לא כאן בכדי להכפיש ארגון הצלה כזה או אחר. אך מתברר כי פעמים רבות כוחות ההצלה האמונים על הגעה לכל מקום בו ישנו מקרה חירום, מגיעים לא פעם לאחר דקות ארוכות שנדמות כנצח. עבור נפגעים או חולים רבים זה כבר יכול להיות מאוחר מידי. כי בכל מה שקשור להצלת חיים, לעיתים מדובר בשניות ספורות ממש אשר בהן עדיין אפשר להתערב ולהציל חיי אדם.

זה מה שהארגון שלנו למעשה מציע. הגעה מידית לכל קריאה וטיפול מיומן ומקצועי של צוות מנוסה במקרים של הצלת חיים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך