התרגשות עצומה בעת קבלת זר פרחים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Florist with big bouquet

זר פרחים 

לפרחים הצבעוניים והריחניים יש כמה תכונות חשובות, הם תמיד משמחים את מי שמקבל זר פרחים, הם גורמים לאושר, הפתעה והתרגשות עצומה. יש משהו בפרחים שמצד אחד מזכיר את הטבע והפריחה היפהפייה של הפרחים ומצד שני הם גורמים בבת אחת לדמעות של אושר אצל מקבל המשלוח. לכן אחת האופציות המוצלחות ביותר כדי להביע אהבה, היא לשלוח פרחים טריים וריחניים בגוונים ייחודיים.

בימי הולדת, בימי נישואין ולרגל חגיגות אחרות כמו קבלת תואר, או קבלת דרגה בצבא מאד מקובל לבצע משלוחי פרחים ראשון לציון וכך לשמח את החוגג. לא אחת הוא או היא מקבלים הרבה זרי פרחים וכל הבית מתמלא בריחות משכרים ובפרחים בשלל זנים ובהמון צבעים.

בחירה של זר פרחים 

כאשר מעוניינים לשלוח זר פרחים לאדם יקר ואהוב אפשר לבצע זאת בכמה אופציות. האפשרות הראשונה היא להגיע לחנות פרחים בעיר או ליד המשרד, לראות את היצע הפרחים הקיימים ולחשוב אילו פרחים יהיו המתאימים ביותר לאותו אדם. כאשר בונים זר לבד, נהוג לרכוש כמות אי זוגית של פרחים, כמו לדוגמה תשעה ורדים אדומים וביניהם ענפים ירוקים עם עלים גדולים ויפהפיים אשר שזורים ביניהם.

ברוב החנויות יש גם זרי פרחים מוכנים אשר יש בהם שילוב ושזירה של כמה סוגי פרחים שיוצרים יחד עיצוב מושלם. גם מתוך הזרים הללו אפשר לבחור את הזר הנכון ביותר למקבל המשלוח כמו לדוגמה זר של איריסים סגולים עם שושן צחור לבן, או שלל פרחי בר כמו חמניות, חרציות וענפים של גיבסניות ירוקות עם פרחים לבנים ביניהם.

רכישה באתר האינטרנט 

לחנויות פרחים רבות יש גם אתרי אינטרנט ואפשר לראות בהם מבחר גדול של זרים מוכנים שאפשר להזמין ועובדי החנות ירכיבו אותו בדיוק על פי הדגם המוצע. היתרון הוא שאפשר לראות מראש את הנראות של זר הפרחים המוכן. כאשר רואים זה לצד זה את הזרים הקטנים וגם הגדולים על בסיס הצבע האדום, הירוק או הצהוב, שילוב של כמה זני פרחים או זרים של טוליפים בכמה גוונים, כך קל מאד לקבל החלטה ולהזמין את הזר היפה ביותר בגודל הרצוי.

אפשר שהזר יהיה ארוז בצלופן צבעוני או לחלופין יהיה בתוך אגרטל יפהפה ומרשים מזכוכית או מקרמיקה. יש שילובים רבים של כלים המותאמים לפרחים השונים ואפשר לבחור את החפץ שיהיה אהוב במיוחד על מקבל המשלוח. 

למשלוח של זר פרחים המורכב מליליות, שושן צחור, סייפנים, גרברות או כל פרח אחר, אפשר להוסיף גם זר מתוק המכיל שוקולדים, מארזי שוקולד ומוצרים נוספים שימתיקו את היום. 

אין על ההתרגשות והשמחה המיוחדת שאופפת את כלת השמחה שמקבלת באמצע יום העבודה זר יפהפה באמצעות שליח שמפתיע אותה מאד, ברוב המקרים מרגישים כמה מחשבה הושקעה בזר ולכן התוצאה היא לא פחות ממושלמת. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך