יום גיבוש לעובדים לכל מזג אוויר

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Friends taking selfie while sitting on rock formations

במזג האוויר הים תיכוני שלנו, אפשר לארגן פעילויות גיבוש בחיק הטבע בכול עונות השנה. אבל איך תדעו היום, אם תאריך יום הגיבוש בעוד חודשיים ייפול בדיוק על יום נעים? ברגע זה אולי ממש נעים בחוץ, אבל עד שיגיע מועד יום הגיבוש, מי יודע אם הגשם או החמסין הלוהט, לא יפתיעו? 

אז איך מתכננים יום גיבוש לעובדים בימים שבהם מזג האוויר פחות צפוי? איך תוכלו להכין את עצמכם לכול מקרה, ולא תיאלצו לבטל את הפעילות? כנראה שהפתרון המתבקש הוא לבחור בחברה שמבטיחה עריכת ימי גיבוש לעובדים ללא תקלה, גם כשמזג האוויר מתערב לרעתכם.

לא לוותר על גיבוש העובדים

יום גיבוש הוא אחת ההזדמנויות היעילות יותר לגיבוש ולבניית הצוות. בניית צוות משמעותה, הבנה, הערכה, פיתוח ומקסום של צוות האנשים שלכם, ויצירת צוות הפועל כיחידה אחת.

כאשר הצוות שלכם מגובש, התוצאה היא: 

  • צוות יצרני 
  • צוות יעיל 
  • צוות שמח 
  • צוות מרוצה ובעל מוטיבציה. 

בין אם מדובר בעסק או בארגון חברתי, בניית הצוות תתרום לביצועים גבוהים יותר של כלל הקבוצה. משום כך, תכנון יום כיף לצוות העובדים, המבוסס על אטרקציות מגבשות, הפך בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולרי. 

חם מדי? קר מדי? יש פתרונות

כשאתם מתכננים יום גיבוש לעובדים בכול עונה שהיא, מומלץ לבחור בחברה מקצועית ומנוסה בתחום הפקת אירועי חברה. חברה אשר מסוגלת לתכנן ימי גיבוש לעובדים גם בתנאי מזג אוויר פחות נוחים, ומציעה לכם שלושה סוגי מפגשים מרתקים:

  • מפגש עם נוף מיוחד במינו כמו הרי ירושלים או הגן הלאומי בצפון ים המלח. 
  • מפגש עם אתגרים מיוחדים במהלך פעילויות ODT מרתקות המצריכות: תעוזה, חשיבה יצירתית, ובעיקר, עבודת צוות יעילה להפליא.
  • מפגש מחודש ואחר בין עמיתים לעבודה. כאשר חברי הצוות משנסים מותניים כדי לנסות להתגבר יחדיו על אתגרים משעשעים, באווירה של כיף והומור, המחיצות מתחילות ליפול ואנשים מתחילים להתקרב האחד לשני ולראות זה את זה בעיניים חדשות. 

אחרי הכול, זו בדיוק מטרת יום הגיבוש, ליצור קבוצה מגובשת שפועלת יחד למען המטרה שהציבה ההנהלה.

  • תכנון יום גיבוש בחוץ – בעונה החמה

רוב מקומות העבודה בוחרים לצאת לימי גיבוש וכיף בימים החמים. מטבע הדברים, בעונה החמה מזג האוויר פחות או יותר יציב, ואין הפתעות. אבל ביום חם קשה לבלות בחוץ. הפתרון הוא הפקת יום גיבוש באתרים שמבטיחים קרירות, צל ומים, בין נחלים ומעיינות צלולים.

יום גיבוש המעורב בטיול במים הוא רעיון מעולה לצינון מלהט החום מבלי לברוח למזגן:

  • יום גיבוש שכולל טיול במסלול יפהפה שעובר בין נקבות מים, מעיינות צוננים ונחלים זורמים, הוא דרך נהדרת לעורר צחוק, עניין והנאה. מה עוד, שמסלול הטיול כולל גם תחנות מאתגרות המזמינות את צוות העובדים לפעילויות תחרותיות ומשעשעות, שיוצרות מעצמן קבוצה מגובשת, חברית ויצירתית.
  • יום גיבוש בנחלים בהרי ירושלים הוא חוויה מדהימה של מים זורמים, היסטוריה שקמה לתחייה מול עיניכם ובעיקר נוף קסום. טיול בג׳יפים או בטרקטורונים בשבילי הרי ירושלים, בתוך הטבע הפראי והייחודי, מוביל את הצוות למעיינות מיוחדים בהם אפשר להירטב ולהתרענן, לתצפיות מדליקות על האזור כולו, ולאתרים ייחודיים באזור, כך שאפשר לראות מקרוב את מה שנראה מרחוק, בנקודת התצפית. 
  • תכנון יום גיבוש בחוץ – בעונה הקרה הוא רעיון מעולה לחמם את הלב באש החוויה:

לתכנן יום גיבוש או יום כיף לקבוצות העובדים, דווקא בחורף, יכול להיות דווקא רעיון לא רע. הימים הסגריריים והקצרים, פוגעים לא פעם במצב הרוח ובאנרגיות של אנשים, גם באלה שעובדים עבורכם. לפעמים, המוטיבציה בצניחה, והעניין בעבודה עצמה פוחת. 

יציאה מהשגרה ליום אטרקטיבי ומרגש, יכולה להיות פתרון נהדר להגברת האדרנלין ולהזרמת אנרגיה בצוות העובדים.

כשאתם קובעים את תאריך יום הגיבוש לאחד מימי החורף, אתם יוצרים הזדמנות להעלאת המורל, ליצירת חברותא שנהנית לפעול ולהשתעשע יחד באתגרים שונים ומלהיבים, ותוך כדי כך להתגבש וליצור אחוות יחידה.

יום גיבוש באזור ים המלח – אחד האזורים הקסומים ביותר בארץ, מתאים מאוד ליום חורפי:

  • תכנון יום גיבוש בחורף הוא הזדמנות נהדרת לברוח למדבר. דמיינו לעצמכם את אזור ים המלח בחודשים הקרים יותר. במקום אווירה מדברית לוהטת אתם זוכים לחוות את האזור בתנאים הרבה יותר ידידותיים לאדם. 
  • יום גיבוש בים המלח מבטיח לכם אתגרים כיפיים בנוף מיוחד במינו שמציע הגן הלאומי בצפון ים המלח, הכולל תופעות טבע שאפשר לראות רק במקום הנמוך ביותר על פני כדור הארץ. 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך