כל מה שאפשר לעשות עם קופה רושמת משודרגת לעסק

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Man using cash register at bar

זוכרים את הימים שבהם הייתם משתמשים בטלפון שלכם רק על מנת לבצע שיחות? מאז הטלפון הפך לשעון המעורר שלכם, הספר האלקטרוני, העיון בחדשות הבוקר ולמעשה חדשות כל היום והאמצעי לתקשורת עם חברים באמצעות אי-מיילים ורשתות חברתיות. כיום גם הקופה שלכם יכולה להעניק לכם הרבה יותר. הקופה כוללת בתוכה אפשרות לרישום העובדים, להוספת פרטי לקוחות ואפילו לניהול חכם יותר של הנהלת החשבונות שלכם. כדאי להכיר את המאפיינים השונים שלה.

שעון נוכחות לכל קופאי

קופה רושמת משודרגת תסייע לכל קופאי להיכנס ולצאת באמצעות החתמת כרטיס דיגיטלי המבוססת על שם וסיסמה. בהפסקות הוא יוכל לדווח על כך שיצא, וכשהוא חוזר להרשם שוב. כך יש לכם ניהול חכם לא רק של השעות שבהן הקופאי היה בעסק, אלא גם מתי הוא היה אחראי על כל קופה ואילו פעולות ביצע בה. אם בעתיד תגלו טעות בקופה, ניתן יהיה לדעת בקלות אילו עובדים תפעלו אותה באותו היום והשעה?

מצ"ב הקופה: גם באמצעות הרשת

את הקופה הרושמת החדשה אפשר לחבר לאינטרנט, ולראות את דו"ח המכירות של היום או של החודש, ולגלות אילו מוצרים נמכרים הכי הרבה. קופות אלה מסוגלות להתממשק גם עם תוכנות מלאי, ולאפשר לעדכן אותן באותו הרגע שבו מתבצעת המכירה. ניהול יעיל ונכון של המלאי מבטיח כי המדפים ישארו מלאים כל הזמן וניתן יהיה לדעת מתי עשוי להיות חוסר במוצר מסוים.

מייעלים את הנהלת החשבונות של העסק

קופה רושמת חכמה לעסק מאפשרת לייעל גם את הנהלת החשבונות, ולהוציא חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי. חלק מהדגמים מסוגלים גם להפיק חשבונית דיגיטלית, שנשלחת לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח, ואפילו ליצור רשימת לקוחות מסודרת. אם אתם עובדים עם לקוחות קבועים המגיעים לעסק, תוכלו להשתמש ברשימה זו כדי להשיב את הלקוחות לעסק, לקנות מוצר נוסף באמצעות קופון מודפס או קופון שנשלח באי־מייל.

קופות אלה קלות מאד להפעלה ואינן דורשות הכשרה מיוחדת כמו תוכנת מחשב. כבר מהרגעים הראשונים העובדים שלכם יוכלו להפעיל את הקופה ולבצע מכירות. הן מתחברות למנגנוני סליקת אשראי מתקדמים ומאובטחים, ויכולות להתחבר הן לקו הטלפון והן לרשת האינטרנט האלחוטית או הקווית בעסק. אתם יכולים לבחור אילו מאפיינים חשובים לכם ולפיהם להתאים את הדגם הנכון. קבלו ייעוץ מקצועי מחברה המשווקת את הקופות האלה, ותגלו את מגוון האפשרויות הרחבות העומדות לרשותכם. 

לסיכום, קופות רושמות מסוגלות לסייע להתייעלות במהלך יום הפעילות בעסק ואפילו אחריו. ממש כמו שהתייעלתם כאשר התחלתם לעבוד עם הטלפון הנייד שלכם הכולל מאפיינים רבים. הקופה מסוגלת לנהל את מערך העובדים, לשמש כשעון נוכחות או לוודא כי הנתונים שרשמו העובדים נכונים, ואפילו לאפשר לכם לנהל את המלאי. בחירה של המוצר הנכון עבורכם תוכל להגדיל את שורת הרווח בסוף החודש ולייעל את העבודה.

המאמר נכתב באדיבות: עד המאזן – נוגה צבר

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך