כל סוגי הלבנות השיניים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Teeth Whitening Procedure

מראה השיניים שלכם משפיע מאוד על רמת הביטחון העצמי שלכם. זה לא סתם שטויות. בטח ראיתם אנשים עם שיניים גרועות, דהויות או פגומות, שמסתירים את החיוך שלהם, כי הם מודעים למצבם. שינוי לרעה של גוון השיניים הוא דבר שיכול לקרות עם הזמן, מבלי שתשימו לב לכך. תופעה זו נפוצה בעיקר בקרב מעשנים ושותי קפה, ובקרב אנשים מבוגרים.

למרבה המזל, ישנם כמה טיפולים להלבנת שיניים שיוכלו לעזור לכם, כאשר חלקם לא מעורבים בטיפול של רופא שיניים. כך, לא תצטרכו יותר להסתיר את החיוך היפה שלכם.

קיימות היום מספר רב של אפשרויות להסרת כתמים משטח השן ולהלבנת השיניים.  

  • הלבנת שיניים באמצעות משחת שיניים ושטיפות פה
    • משחת שיניים המכילה חומרי ליטוש עדינים, תסייע לכם להסיר כתמים שנוצרו על פני שטח השן, תוך כדי צחצוח השיניים. 
    • מי פה המכילים מי חמצן כחומר הלבנה, יכולים לעזור להלבנת שיניים בזמן שאתם שוטפים את הפה ומרעננים את הנשימה שלכם.

ניתן להשתמש במוצרים אלה מדי יום, במיוחד לאחר שאכלתם מזונות הגורמים להופעת הכתמים. את התוצאות הראשונות תתחילו לראות לאחר מספר ימים.

אפשר להשתמש גם במברשת שיניים מלבינה מיוחדת המאפשרת ליטוש שיניים ללא שחיקה. מברשת זו מצוידת בזיפים צפופים במיוחד.

  • הלבנת שיניים באמצעות מסטיק ורצועות הלבנה

מוצרים ביתיים להלבנת שיניים כוללים מסטיקים ורצועות דנטליות. 

  • יש מסטיקים מיוחדים להלבנה, שאפשר להשתמש בהם מדי יום, בעיקר לאחר הארוחות. מסטיק נטול סוכר זה, מסיר את שאריות המזון לאחר האוכל. לעיסת המסטיק מעוררת רוק ששומר על לחות הפה. המסטיק מצפה את השיניים ובכך מונעים יצירת כתמים על פני השיניים. ניתן להשתמש בהם לעתים קרובות.
  • רצועות הלבנה הן רצועות פלסטיק כשבצד אחד של הרצועה שמים ג׳ל חמצן ומניחים אותה על משטח השיניים החיצוני. ניתן להשתמש ברצועות עד 30 דקות ביום, לקבלת תוצאות מיטביות. ניתן לחזור על הפעולה מספר ימים ברציפות, לפי הדרכת היצרן.
  • מגשים להלבנת שיניים

ניתן לרכוש את המגשים להלבנת שיניים ללא מרשם. המגש, דמוי מגן פה, מכיל תמיסת הלבנה על בסיס ג׳ל. התמיסה כוללת חומרי הלבנה על בסיס חמצן. רופא שיניים יספק לכם ערכת הלבנה ביתית מותאמת אישית, לשיפור פעולת ההלבנה.

הרופא לוקח מדגם של השיניים שלכם, כדי ליצור מגש מותאם לפה שלכם. מכיוון שהטיפול הוא ביתי, מגשים אלה מכילים ריכוז נמוך יותר של חמצן מאלה המקובלים בהליך הלבנה המתבצע במרפאת השיניים. 

ניתן להשתמש במגשים אלה פעם ביום, כאשר כל הלבנה נמשכת בין 60-30 דקות, בממוצע, עד שבועיים.

הלבנת שיניים במרפאת השיניים

במהלך ביקור אחד במרפאת השיניים, לשם הלבנת שיניים, תוכלו לקבל תוצאות טובות. רופא השיניים מניח ציפוי מגן על רקמת החניכיים והשפתיים. בשלב הבא, הרופא מחיל ג׳ל הלבנה על השיניים. 

לאחר מכן, הרופא מאיר על השיניים במנורת אולטרה סגול, כדי להפעיל ולזרז את מרכיב ההלבנה בג׳ל. תהליך זה כולל בדרך כלל ריכוז גבוה יותר של ג׳ל הלבנה, כך שסוג זה של הלבנת שיניים יניב תוצאות שייראו לעין באופן מידי.

שמירה על חיוך בריא ושיניים לבנות

שמירה על חיוך בריא היא בעלת חשיבות עליונה. שמירה על היגיינת פה ראויה תסייע לכם לשמור על חיוך יפה לאורך החיים. 

קחו בחשבון כי היגיינת פה גרועה עלולה לגרום לבעיות שונות בפה, כמו: 

  • מחלות חניכיים שיגרמו לאובדן שיניים, ויצריכו השתלות שיניים
  • שיניים מוכתמות או סדוקות שיצריכו כתר או ציפוי חרסינה לשיניים 

במקרה של שיניים עקומות, גם אם אתם נוקטים בכול אמצעי הניקיון המומלצים על ידי רופאי השיניים, ייתכן שתתקשו להגיע לכול פינה כדי להסיר את כל החיידקים המאיימים על הפה. לכן, התייעצות עם מומחה פה ולסת ובחירה ביישור שיניים, עשויה להיות הדרך הנכונה שתבטיח היגיינת פה בריאה.

לפני ביצוע הלבנת שיניים, חובה לבדוק את בריאות הפה, ובכול מקרה לקבוע תור אצל השיננית, אחת לחצי שנה לניקוי שיניים עמוק.

כמעט כל אחד יכול להשיג לעצמו חיוך זוהר ואסתטי. דברו עם רופא השיניים שלכם לפני שתבחרו בסוג הטיפול להלבנת שיניים המתאים לכם, כדי להבטיח שבחרתם בדרך הנכונה ביותר עבורכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך