מה צריך לדעת על מדפסת לייזר צבעונית לפני שרוכשים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
מדפסת לייזר צבעונית

כל מי שברר אי פעם על מדפסות, יודע מן הסתם שיש שתי אפשרויות עיקריות. יש את מדפסת הזרקת דיו ויש את מדפסת הלייזר.

המדפסת הפועלת על בסיס של מחסניות דיו היא מדפסת זולה יחסית אך היא צורכת דיו שלא תמיד יהיה ממש זול. תלוי כמובן בדגם של המדפסת ובאפשרות לעשות שימוש גם בדיו חילופי ולא דווקא בדיו המקורי של החברה אשר ברוב המקרים יהיה גם יקר יותר.

המדפסת עצמה לא עובדת מהר ואורך לה זמן עד שהדף המודפס יוצא.

מדפסת לייזר צבעונית

מדפסת הלייזר לעומת זאת היא מדפסת יקרה יותר בלי השוואה למדפסת הדיו אך היא הרבה יותר מהירה, חזקה, עוצמתית ומסוגל להדפיס במהירות כמות גבוהה של דפים. הדיו שלה ממש לא יקר והוא מספיק להרבה  מאוד זמן.

ברור אם כן לאור כל הנ"ל כי מדפסת דיו מתאימה בעיקר למקומות בהם לא עושים שימוש רב במדפסת. כמו בבית פרטי או במשרד בו  כמעט ולא נעשה שימוש במדפסת. מנגד, מדפסת הלייזר היא בעצם הבולדוזר בכל מקום גדול בו יש צורך בהדפסה של כמויות גדולות של דפים. כמו למשל בבתי דפוס, במערכות עיתונים, בבית ספר וכן הלאה.

חשוב לציין כי מדפסת הדיו למרות שהיא מתאימה לאנשים שלא זקוקים להרבה הדפסות, חשוב לעשות שימוש במוצר לעיתים תכופות וזאת כדי למנוע התייבשות של הדיו וכך קלקול של כל המדפסת.

מי צריך מדפסת לייזר צבעונית?

עד לפני שנים לא רבות, מדפסת צבעונית נחשבה כמעט למוצר מותרות. הספרים, העיתונים, המגזינים ואפילו ספרי הילדים הודפסו בצבעי שחור לבן. כיום, אנחנו יודעים שהצבעוניות חוגגת וכל דבר מודפס בצבעים חיים וזוהרים.

על מנת להשיג את התוצאות הטובות והאיכותיות, חשוב לבחור במדפסת לייזר צבעונית שתענה על כל הדרישות.

  • איכות ההדפסה – ישנן מדפסות מסוגים שונים ובאיכויות משתנות כאשר הדבר בא לידי ביטוי גם במחיר. לא בכל מקום אנחנו חייבים איכות מאוד גבוהה. אין דמיון בין מדפסת לייזר צבעונית המיועדת לבית דפוס לבין מדפסת לייזר עבור מערכת עיתון. כך גם חברות פרסום זקוקות לאיכות שונה מבתי ספר. 
  • כמויות ההדפסה ליום – הבחירה במוצר חייבת לקחת בחשבון את כמויות הדפים שאמורים לעבור דרכה בכל יום.
  • מדפסת אלחוטית – יש מדפסות שחייבות חיבור למחשב כדי להדפיס אך אלה כבר כמעט נעלמו מהעולם. שימו לב מה מציעים לכם במדפסת האלחוטית.
  • מדפסת משולבת – יש מדפסות שמשלבות גם סורק וגם פקס למי שעדיין עושה שימוש במוצר כזה. במשרדים רבים התכונות הללו חשובות וכדאי לרכוש אותם יחד עם המדפסת במכשיר אחד.
  • גודל הנייר – יש מדפסות שמציעות הדפסה על דפים בגדלים שונים ויש להתחשב בכך בהתאם לצרכים.
  • גודל המדפסת – המדפסת תופסת מקום מכובד יחסית. בחרו את המוצר בגודל שמתאים לכם.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך