נדל"ן בארה"ב – המדרך למשקיע המתחיל

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Real estate investments and mortgage concept. House and stack of coins.

רכישת נדל"ן בארצות הברית היא חלום של ישראלים רבים אשר מעוניינים לפזר את ההשקעות שלהם. לרבים מהם יש השקעות בישראל והם מעדיפים ליצור אפיקים גם ביבשת הרחוקה.

רצון זה נובע מהעובדה שהריבית בארץ על החסכונות היא מאד נמוכה, קימת סבירות שאולי בעתיד יוטל מס על דירה שלישית וחשש מגזירות כלכליות נוספות.

איך משקיעים בנדל"ן בארה"ב 

אחת הדרכים הנכונות ביותר היא לשוחח עם חברים וקולגות אשר ביצעו לאחרונה צעד כזה ורכשו נדל"ן באחת המדינות בארה"ב. הלקוח הפוטנציאלי מברר מידע אשר מעניין אותו, כיוון שבאופן טבעי הוא חושש עקב מקרים שבהם משקיעים שמו כספים על קרן הצבי והפסידו את הונם.

רכישות איכותיות באמצעות ליווי ישראלי 

כאשר מדובר באדם ישראלי כמו יריב גולן אשר מלווה כבר מאות פרויקטים כמה שנים והלקוחות מרוצים מהעסקאות שבוצעו כיוון שיש להם הכנסות, אפשר להיות שקטים ולבצע עסקאות מוצלחות.

שיטת העבודה הייחודית של סוכנות הנדל"ן הספציפית מלקטת מיקומים אסטרטגיים מצוינים בערים שונות בארה"ב. מדובר במתחמים שיש בהם קומפלקסים של מולטי פמילי, הכוללים כמה עשרות בתים או בתים בודדים במקומות אחרים.

המגמה של יריב גולן היא לרכוש בתים להשקעה אשר ממוקמים בשכונות מובילות, כדי שאפשר יהיה להשכיר את הנכסים הללו. המיקומים האיכותיים הללו נדרשים על ידי משפחות צעירות ומבוגרות, סטודנטים ואחרים אשר מעוניינים לגור בסמוך למשפחה, למקום העבודה או לאוניברסיטה.

התנהלות בנושא השכרת הנכסים 

רוב המשקיעים הישראלים אינם קונים את הנכסים מיריב גולן כדי לגור בהם, אלא כדי ליצור הכנסה פאסיבית לאורך זמן, כדי להגדיל את סך ההכנסות החודשיות שלהם.

אם מדובר בסביבת מגורים שיש בה דרישה לדירות ולבתים להשכרה, קיים סיכוי סביר שהנכס יושכר לאורך כל השנה ולכן זוהי עסקה כדאית מאד.

קיימות כמה חברות מקומיות אשר עוסקות בניהול הנכס, כל מה שקשור להשכרה החל במציאת שוכר בדיקת יכולות התשלום שלו, חתימה על חוזה, גבית כספים והעברת תשלומים לבעל הנכס בישראל. חברת האחזקה גובה דמי שכירות של חודש בשנה עבור הפעילות הרוחבית שלה בכל מה שקשור לנכס ואת התשלום בגין 11 החודשים הנוספים, נציגיה מעבירים לחשבון הבנק של בעלי הנכס.. 

מכיוון שקיימות כמה חברות אחזקה שעוסקות בכך, חשוב לקבל המלצות על חברה שהמשקיעים מרוצים מאופן ההתנהלות שלה, בכל מה שקשור להשכרת הנכס ובהתאם לכך לנהל איתם משא ומתן ולתת להם לנהל את הבית. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך