סוגי קולרים מומלצים לכלבים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

מחפשים אחר קולר מומלץ לכלבכם? זה הזמן לדעת הכול על סוגי הקולרים המומלצים ביותר לכלבים

איזה סוגי קולרים יש לכלבים? 

קולרים המיועדים לכלבים הם הגדרה כוללת למספר סוגי קולרים שונים שנועדו לצרכי הולכה ושליטה על הכלב, כאשר בין יתר סוגי הקולרים הנפוצים ביותר תוכלו את קולר הבייסיק, הקולרים המרופדים, קולרי החנק וחצי החנק, קולרי הדוקרנים וקולרי הצווארון המגיעים במספר דגמים. סוגי הקולרים השונים מיוצרים מחומרי גלם שונים כגון: נירוסטה, כרום עמיד, גומי, רצועות חוטים, בד מרופד ועוד. 

כיצד לבחור את סוג הקולר הנכון לכלבכם? 

כאשר בוחרים קולרים לכלבים חשוב להתייחס למספר נושאים שונים כגון: סוג וגודל הכלב, תדירות השימוש שלכם בקולר (בהתאם להיקף הטיולים היומיים שלכם עם הכלב), וכמובן, אופן חיבור רצועת ההולכה או רצועת הקשירה לקולר.

כמו כן, חשוב לציין שישנם קולרים המיועדים לכלבים אחרי ניתוח. קולרים אלו ידועים בשם קולרי צווארון והם מגיעים במספר דגמים. סוג נוסף של קולרים לכלבים מיועדים לצרכי אילוף כלבים והקניית משמעת לכלבים. קולר זה ידוע בשם קולר דוקרן.

אם גם אתם עומדים לרכוש קולר לכלבכם, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם בעלי כלבים מאותו גזע בכל הנוגע לסוג הקולר המומלץ ביותר או להיוועץ עם אנשי המכירות בבית העסק בו אתם רוכשים את הקולר. כמו כן, חשוב לבדוק מהי מטרת השימוש שלכם בקולר והאם היא מותאמת למצבו של הכלב. 

מהו קולר לכלבים אחרי ניתוח? 

קולרים המיועדים לכלבים אחרי ניתוח הם קולרי צווארון המגיעים במספר דגמים שונים וביניהם קולר אליזבת לכלבים שהוא למעשה קולר מתנפח המיועד לכלבים בגדלים שונים. קולר זה מגיע במידות שונות החל ממידת SMALL  ועד מידת XL (אקסטרה לארג'). סוג נוסף של קולר צווארון הוא קולר רשת המונע חיטוט מצידו של הכלב בפצעים לאחר ניתוח וכדומה.

שני דגמי קולרי הצווארון מונעים מהכלב לחטט עם לשונו ואפו בפצעים אחרי ניתוח והוא מיועד בין היתר לכלבים בכל גודל אפשרי לאחר ניתוח, עיקור, סירוס וכדומה. חשוב לציין את העבודה שקולרים אלו מונחים על צווארו של הכלב לאורך כל תקופת ההחלמה ולכן הם חייבים להיות נוחים. 

מהו קולר דוקרן לכלבים? 

קולר דוקרנים לכלבים הוא קולר המיוצר מנירוסטה והוא כולל בתוכו מספר דוקרנים הנוגעים בצווארו של הכלב בעת משיכת רצועת האחיזה המחוברת לקולר. קולר דוקרנים לכלבים נועד לצרכי אילוף כלבים ו/או לצרכי הקניית משמעת לכלבים בעייתיים. ברוב המקרים, השימוש בקולרים זה מיועד לפרקי זמן קצרים וזאת לנוכח העובדה שדקירת הדוקרנים בצווארו של הכלב עלולה להוביל לנזקים בריאותיים לאורך זמן.

יחד עם זאת, כאשר עושים שימוש בקולרי הדוקרן לצרכי אילוף הכלב או לצרכי הקניית משמעת וחינוך לכלב, מדובר בקולר פונקציונאלי הגורם לכלב להבין שהוא טועה בהתנהגותו בכל פעם שהוא מרגיש את הדוקרנים לוחצים על צווארו. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך