קורסים נדרשים לעולם העבודה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Business course

הורים רבים חושבים שילדם יוכל לכשיגדל להשתלב בעבודה מכובדת רק אם יהיה לו תואר אקדמי. אמנם, לבעלי תואר אקדמי יש משכורת יותר גבוה. אולם אפשר גם באמצעות קורסים של הכשרה מקצועית, למצוא עבודות מכובדות. ובוגרי הקורסים להכשרה מקצועית, לא חייבים לוותר על חלומם להוציא תואר אקדמי. כאשר ישתלבו בשוק העבודה יקבלו משכורת, יוכלו להפריש ממנה עבור לימודים אקדמאים, בתנאים המותאמים לסטודנטים עובדים. מסלולי הכשרה של קורסים מקצועיים, הינם מגוונים ביותר.

קורסים מקצועיים בתחומי גרפיקה ושרטוט.

בתחום הגרפיקה- השמיים הם הגבול. גם בוגרי קורס פוטושופ בסיסי, יכולים למצוא עבודה עם משכורת קבועה. ככל שלומדים יותר תוכנות, וצוברים יותר ניסיון, אפשר להתקדם למקומות עבודה טובים יותר, תפקידים בכירים יותר, ומשכורות גבוהות יותר. באופן כללי, ויש עיצוב גרפי, ויש שרטוט. התוכנות הגרפיות מיועדות לעיצובים גרפיים. תוכנות כמו "אוטוקאד", ו"סוליד", מיועדות עובר שרטטים מתחילים.

קורס מפעילי תחנות כוח.

עובדי חברת החשמל מקבלים משכורת מכובדת, וזכאים לתנאים סוציאליים טובים. אך האם צריך תואר אקדמי כדי להתקבל לעבודה בחברת החשמל? אפשר ללמוד קורס "מפעילי תחנות כוח", ולהרוויח משכורת טובה מאוד. ברחבי הארץ פזורות תחנות כוח. כאשר מפעילי התחנות עוזבים את תפקידם, חברת החשמל ממנה במקומם מפעילים אחרים. הקורס הוא עיוני. אך תנאי הקורס נוחים מאוד. אין דרישות ציונים מוקדמות כדי להתקבל לקורס.

קורס דוגם מים.

התחזוקה והטיפול במי השתייה שלנו, נתונים בידי מדינת ישראל. לכן החברות שמינתה מדינת ישראל כדי לדגום ולטפל בהעברת מי השתייה לברזים- מקבלים משכורת טובה, ותנאים טובים. ישנם מסלולים שונים של קורס דוגם מים. בוגרי הקורסים, יכולים להשתלב בעבודה בתאגידים המספקים לנו את מי השתייה, או כדוגמים מטעם משרד הבריאות והרשויות המקומיות. יש קורס דיגום ברמה א', וקורס מתקדם יותר ברמה ב'. יש קורסים שמתמקדים בדיגום מי שתייה, ויש קורסים שמתמקדים בדיגום מי מקוואות, ומי בריכות שחייה.

קורסים חדשניים בתחום הבנייה.

עולם הבנייה אינו מצריך תואר. אולם הישראלי המצוי לא רוצה לעבוד כפועל בניין. הישראלים שכן לומדים את תחום הבנייה, לומדים מקצועות מכובדים יותר בתחום, כמו "ניהול פרויקטים", ובניה ירוקה".

קורס ניהול פרויקטים- לכל פרויקט של בניה או שיפוץ, יש מנהל, שמרוויח סכום רב על הפרויקט. על הקבלנים, להעסיק מנהל פרויקט שלמד קורס "ניהול פרויקטים". הקורס מיועד למהנדסים, קבלנים ואדריכלים, ולהציג ניסיון עבודה בתחום שלמדו.

קורס בנייה ירוקה- בפרויקטים רבים של בניה ברחבי הארץ, משלבים בניה ירוקה. לשם כך, מעסיקים הקבלנים יועצים מיוחדים בתחום. ולכן קבלנים, מהנדסים ואדריכלים, יכולים להגדיל משמעותית את ההכנסות באמצעות הקורס.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך