תוספי תזונה לגיל השלישי, מה אנחנו יודעים עליהם?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Taking supplements

אין ספק כי בשנים האחרונות אנו נחשפים לתגליות משמעותיות בעולם תוספי התזונה, בין אם עבור צעירים ובין אם עבור מבוגרים. תוספי תזונה נמצאים בשימושם של מפתחי גוף כבר שנים רבות, אך זו לא הסיבה לכך שאנשים צורכים את התוספים הללו. תוספי תזונה בגיל השלישי, מה כדאי לזכור?

אם בעבר הרפואה האלטרנטיבית והמערבית היו ממליצות על תוספי תזונה בגילאי אמצע החיים, הרי שכיום ההמלצה היא שימוש בתוספי תזונה גם בגיל השלישי, לרבות תוספי סידן שונים הנספגים פי 2 מאשר סידן המועבר בדרכים אחרות. במקרים מסוימים, תוספי סידן גם ייספגו עד פי 4 ומעלה. אין ספק כי יש להבדיל אלפי הבדלות בין תרופות שונות לבין תוספי תזונה, וחשוב לציין גם שאנשים שמשתמשים בתוספי תזונה אינם מוגדרים כמטופלים, אלא כצרכנים בלבד. אם כך, נותר להסיק את המסקנה הברורה כי תוספי תזונה בעצם מיועדים לאנשים בריאים ולא לאנשים הסובלים מחולי. 

תוספי תזונה לגיל הזהב

בגיל הזהב, אנשים לעיתים סובלים גם ממצבים של תת תזונה, מה שמוביל אותם להשתמש בתוספים המספקים את מה שחסר לגוף. בעוד שרבים מאיתנו עשויים לטעות בגדול ולחשוב שאדם הסובל מתת תזונה הוא אדם בעל משקל גוף נמוך, ההיפך הוא הנכון לפעמים. גם אנשים כבדי משקל עשויים לסבול מתת תזונה, עד כמה שזה נשמע מופרך. 

במקרים אלו, תוספי תזונה לגיל השלישי עשויים לספק לגוף בדיוק את מה שחסר לו, לסייע באיזון המערכות השונות בגוף ועוד. 

שימוש נכון בתוספי תזונה

תוספי מזון רבים עשויים שלא להתאים לנוטל אותם, או סתם להיות חסרי ערך עבורו. במקרים שאדם אינו סובל מחוסר סידר, הרי שאין כל סיבה לשכנע אותו לרכוש תוסף סידן כזה או אחר. במצבים בהם התזונה של האדם אינה אופטימלית, ניתן להסתייע בתוספי מזון הכוללים חלבון, סידן ועוד. Density הוא סידן אמורפי שנחשב פריצת דרך משמעותית בתחום תוספי המזון. 

דנסיטי עשוי להיספג עד פי 4.6 יותר מתוספים אחרים, ומדובר בתוסף תזונה שאינו כולל תופעות לוואי, ביחס לתוספי סידן אחרים שקיימים כיום לרכישה. יחד עם כל הנפלאות שקיימות בתוספי המזון, חובה לזכור גם כי נטילת תוספי מזון לא מבוקרת עשויה להוביל גם לנזק בריאותי. נוסף על כך, זכרו כי לייעוץ רפואי לעולם אין תחליף. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך