4 דרכים מומלצות לקידום אתר האינטרנט שלכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

המטרה של כל עסק היא להגדיל את החשיפה, להגיע לקהל היעד ולהפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים. אחד הכלים המשמעותיים ביותר שעומדים היום לרשות העסקים הקטנים והגדולים, הוא אתר אינטרנט מקצועי. אלא שהקמת אתר היא רק הצעד הראשון, וכדי שתוכלו לקדם אותו ולהיחשף בפני הלקוחות האידיאליים, הנה כמה כלים שכדאי להכיר.

1 – ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

אם שמעתם את הביטוי SEO ולא הייתם בטוחים מה זה אומר, או בכלל איך עושים את זה, אנחנו כאן כדי לעזור. למעשה, המטרה של כל אתר היא להופיע במקום טוב ברשימת החיפוש של הגולשים. אם יש לכם חנות צעצועים או משרד ייעוץ, אתם רוצים שקהל היעד ימצא אתכם כשיקליד בשורת החיפוש של גוגל את המילים "חנות צעצועים בתל אביב" או "משרד ייעוץ בנתניה". 

אז איך עושים את זה תכלס? משתמשים במילות מפתח רלוונטיות, אלה שקהל היעד כנראה משתמש בהן כדי למצוא את המענה המדויק עבורו, ומשפרים גם את חוויית הגלישה. אתר שנטען במהירות, נוח וידידותי לתפעול, וגם מותאם למובייל ולטאבלט, הוא אתר שגוגל אוהב לקדם קצת יותר.

2 – יצירת תוכן איכותי ומועיל

אנחנו מוקפים בתוכן מכל כיוון, ובעידן השפע חשוב שנדע לייצר בעצמנו תוכן, אבל גם כזה שיעניק לגולשים בדיוק את מה שהם צריכים. דרך בלוגים, מאמרים או סרטוני וידאו, ניתן להעביר תוכן מעולה, ורצוי שיהיה מקורי, יצירתי ובעל ערך מוסף. אם תעשו את זה, תגדילו את החשיפה, הגולשים ישהו קצת יותר זמן באתר שלכם, וסביר להניח שהם גם ישתפו אותו עם אחרים.

אז איך עושים את זה, תכלס? לומדים את קהל היעד, את הצרכים שלו ואת הבעיה שהוא מנסה לפתור. בהתאם, יוצרים עבורו תוכן משמעותי. נותנים לו מידע, מאפשרים לו להבין שיש פתרון לבעיה שלו, ועוזרים לו להכיר אתכם כדי שיפנה אליכם ברגע שיהיה מוכן לקבל את השירות או המוצר.

3 – שיווק ברשתות החברתיות

הנוכחות שלכם ברשתות חשובה, וכן, יש לה השפעה גם על אתר האינטרנט שלכם. כשהקהל שלכם נחשף אליכם בפייסבוק, אינסטגרם או לינקדאין, הוא יודע להגיע לאתר, לקבל מידע וליצור קשר. יכול להיות שללא פעילות ברשתות הקהל פשוט לא יכיר אתכם, וחבל.

אז איך עושים את זה, תכל'ס? מתחילים ליצור תוכן שמתאים לרשתות השונות, משתתפים בקבוצות דיון ומנהלים גם קמפיינים ממומנים כדי להגדיל את החשיפה. 

4 – פרסום ממומן בגוגל (וגם ברשתות)

קמפיינים ממומנים פועלים בדרך כלל בשיטת תשלום לפי הקלקה (PPC). כלומר, הגולשים נחשפים למודעה, לוחצים על הקישור (המוביל לאתר שלכם), ואתם משלמים בהתאם. זה כלי חשוב שמאפשר לכם להגיע לקהל יותר גדול, ובזמן יותר קצר. יש לו חשיבות רבה עוד יותר כשמדובר בקידום מוצרים או שירותים חדשים, למשל.

אז איך עושים את זה, תכל'ס? אפשר ללמוד את זה לבד, או לרכוש קורס שילמד אתכם (בתקווה) את כל רזי התחום. לחלופין, אפשר למצוא חברה מקצועית המתמחה בשירותי קידום אתרים ברמת גן או באזור המגורים שלכם, ולתת למומחים לעשות את העבודה ביעילות רבה.

ממשיכים לעקוב

אין לנו כוונה לייפות את המציאות, ולכן חשוב לנו לומר שמדובר בתהליך ממושך. הוא ידרוש מכם זמן והשקעה, לא מעט אנרגיה וכן, גם משאבים. מצד שני, אם תעבדו נכון, תיעזרו באנשי מקצוע ותעקבו אחר הנתונים כדי להמשיך ולשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם, התוצאות יגיעו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך