מדוע רכישת דירה להשכרה בחו"ל היא השקעה בטוחה?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

דירה להשכרה מחוץ למדינה היא הבחירה של אלפי ישראלים שמעוניינים לייצר הכנסה קבועה

אחת מההשקעות הכי פופולריות ברחבי העולם בקרב בעלי הון, היא רכישת נדל"ן. בישראל התחום הזה צובר תאוצה ובמיוחד בעשור האחרון, אך בהינתן מצב שבו השוק המקומי דינמי ורווי שינויים, רבים מבין המשקיעים מעדיפים לקנות דירה להשכרה או למכירה מחדש – אשר ממוקמת מחוץ לישראל. מכיוון שאין מדובר בנכסים נגישים מאוד אלא בדירות שנמצאות בחו"ל, חשוב לבצע את הרכישה אך ורק דרך חברות בעלות ניסיון והתמחות בתחום של נדל"ן לא ישראלי, אשר ניתן לוודא כי הן אמינות ומסייעות באופן חוקי ומקצועי להשלמת הקנייה.

למה כל כך הרבה אנשים מעוניינים לקנות דירה להשכרה?

הרצון לייצר הכנסה קבועה ומתמשכת באופן פאסיבי, הוא הגורם המוביל בהחלטה של כל כך הרבה ישראלים לרכוש דירות להשקעה במקום, לדוגמה, להכניס את הכסף שלהם לפיקדון כלשהוא או להשקיע במניות בבורסה. נדל"ן נחשב להשקעה בטוחה, כזו ששומרת על ערך הכסף ומכאן ברור מדוע מדובר בבחירה כל כך שכיחה. עם זאת, איש אינו מעוניין לסכן את כספו ולתלות את התקוות בהשכרה של דירה שעלולה כלל לא להתרחש, כאשר דירות בחו"ל אינן מהוות סיכון שכזה.

איך מוודאים שקיים סיכוי גבוה להשכרת הדירה שנרכשה בחו"ל?

בפנייה אל חברה העוסקת בתיווך לרכישת דירות בחו"ל, חשוב להבין היכן מצויים האזורים המבוקשים ביותר בקרב תיירים וסטודנטים – שני קהלי יעד מצוינים להשכרת דירות. מכיוון שאינכם, ככל הנראה, בקיאים בנושאי נדל"ן מחוץ לישראל, חשוב לבדוק היטב ולקרוא מעט באינטרנט את האינפורמציה באשר לאזורים המוצעים לכם, כמקומות לרכישת דירות לצורך השקעה. המטרה היא לייצר נכס מניב, לכן הקרבה של הנכס אל אזורים מושכי קהל של שוכרי דירות כגון מוסדות לימוד ואטרקציות תיירותיות, היא אחד מהמדדים החשובים ביותר להבטחת הסיכוי להשכרת הדירה בפועל.

רכישת דירה בחו"ל – האם זה משתלם יותר?

אין ספק כי חלק נכבד מבין האנשים שרוכשים דירות בחו"ל לצורכי השקעה, במיוחד מי שעושה זאת במרכז אירופה, לא יכול היה להרשות רכישה של דירה כזאת לעצמו – אילו הייתה מוצעת לו בישראל. העלות של הדירות באירופה היא מלכתחילה נמוכה יותר, כך שאנשים עם הון בינוני יכולים לקבל את ההזדמנות הכלכלית הזו, מה שלא יכול היה לקרות להם בישראל. עם זאת, במידה והדירה תעמוד ריקה ולא תושכר במשך תקופה ארוכה, או שתושכר "פה ושם" ולא באופן רציף, הרי שההשקעה לא תחזיר את עצמה והרווח יגיע רק לאחר זמן רב. מסיבה זו, חשוב ביותר ליצור את ההתקשרות הראשונית לרכישת הדירה, רק עם חברה אמינה ומקצועית אשר יכולה לתת מענה מיטבי עבור הרצון שלכם להשקיע בעניין בטוח. גם פיצול השקעות הוא אפשרי – רכישת מספר דירות קטנות, בשביל לצמצם את הסיכון ולהבטיח שלפחות חלק מהנכסים יושכרו ויניבו רווחים בהקדם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך