איך לבחור את טבעת האירוסין המושלמת בשבילה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
Red roses with engagement ring

אתם יוצאים יחד כבר זמן מה ואתה מרגיש שזה הזמן המתאים להציע לה נישואין. 

לשם כך אתה צריך טבעת אירוסין. טבעות אירוסין הן לא דבר שאפשר להתייחס אליו בקלות ראש וצריך להקדיש זמן לבחירה של טבעת האירוסין הנכונה שתגרום לה להגיד לך כן. 

אבל איך בוחרים את הטבעת הנכונה מתוך המגוון העצום של טבעות אירוסין ? – באנו לעשות לך קצת סדר בבלגן.  

קביעת התקציב 

 הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לקבוע את התקציב שמתאים לך. 

היכנס לאתרים של טבעות אירוסין ולמד מה סדר גודל המחירים כדי שתוכל לקבוע תקציב מציאותי שיאפשר לך לקנות טבעת אירוסין מרשימה אבל לא יעשה לך חור בכיס. 

מה משפיע על מחיר היהלום?

אחרי שבחרת את סוג המתכת שממנה תהיה עשויה הטבעת, בין אם מדובר בזהב לבן, צהוב או וורוד ובין אם מדובר בכסף או בפלטינה, מומלץ להתרכז ביהלום שיעטר את הטבעת. 

ליהלומים יש ארבעה מאפיינים שקובעים את האיכות ואת המחיר: 

  1. חיתוך היהלום – איכות החיתוך משפיעה על האופן הזוהר והברק של היהלום. חיתוך לא נכון יכול לפגום גם ביהלום המושלם ביותר. יהלום שנחתך באיכות נמוכה יראה אטום ולא יחזיר אור. 
  1. צבע היהלום – היהלומים האיכותיים ביותר הם היהלומים השקופים לעומת היהלומים שניתן להבחין בהם בצבע צהוב חיוור. יהלום שקוף מאפשר ליותר אור לחדור ולכן הוא יהיה נוצץ יותר מאשר יהלום עם צבע. אם התקציב שלך לא גבוה במיוחד, יהלומים המסומנים באותיות G ו- H הם יהלומים כמעט שקופים והם מהווים תמורה מצוינת לכסף שלך. 
  1. משקל היהלום – כשאתה בוחר את משקל היהלום, הקראט, קח בחשבון את החיתוך ואת המשקל יחד. יהלום בעל משקל גדול יותר אבל עם חיתוך פחות איכותי ייראה קטן יותר מיהלום במשקל נמוך עם חיתוך איכותי. כדי לחסוך כסף, מומלץ לרכוש יהלום במספר לא עגול, כמו 1.9 קראט במקום 2 קראט. המחיר יהיה נמוך באופן משמעותי עבורך והיא לא תרגיש בהבדל.  
  1. ניקיון היהלום – ניקיון מתייחס לרמת הבהירות של היהלומים שנקבעת על פי מספר, תדירות מיקום וגודל הפגמים על פני היהלום ובתוכו. יהלום נקי הוא יהלום שמספר הפגמים שלו מועט ולכן ערכו רב יותר. אבל, חשוב להבין שהפגמים הללו אינם פוגעים ביופיו של היהלום ולכן זהו המאפיין הכי פחות חשוב בבחירה של טבעות אירוסין. 

שיהיה במזל!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך