איך בוחרים בית אבות מושלם?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

ההורים שלכם זקוקים למסגרת חמה ובטוחה, שבה יוכלו לקבל טיפול מיטבי ומעטפת מכילה. אין ספק שאחת הדרכים הטובות ביותר לספק להם את המענה המדויק לצרכים הייחודיים שלהם, היא לבחור עבורם בית אבות שיאפשר להם ליצור קשרים חברתיים חדשים, ולהעביר את הזמן במסגרת שמתאימה להם באמת. אם אתם לא בטוחים איך לעשות את זה נכון, הנה כמה טיפים מנצחים.

ערכו מחקר מוקדם

לפני שתקבלו החלטות ואף לפני שתסיירו בין בתי אבות בחיפוש אחר המקום האידיאלי, כדאי לערוך מחקר קצר. היום זוהי משימה פשוטה במיוחד, שכן תוכלו למצוא באינטרנט לא מעט מידע על כל מקום שמתאים להעדפות המיקום שלכם, לדרישות של ההורים וכמובן גם לתקציב העומד לרשותכם. מומלץ גם לשוחח עם אחרים שעשו את זה לפניכם, כדי שתדעו במה חשוב להתמקד ואילו שאלות כדאי לשאול.

הכירו את בית האבות

אחרי שצמצמתם את החלופות, הכירו לעומק את האפשרויות שנותרו על הפרק ושימו לב לנושאים המרכזיים והחשובים ביותר. בפרט כדאי להתמקד בשאלות הנוגעות לבטיחות האישית של דיירי בית האבות, התמיכה הרפואית הניתנת להם ואיכות השירות. תוכלו לקבל את המידע הזה ברשת ובעיקר משיחות עם משפחות של דיירים אחרים, בהווה או בעבר.

אל תוותרו על סיור

גם אם בית אבות מסוים נשמע מצוין "על הנייר", מומלץ להגיע אליו ולהתרשם בעצמכם. שימו לב לניקיון ולסדר, למרחב העומד לרשות הדיירים, לפעילויות השונות וגם לאופן שבו מתנהל הצוות וליחס שהוא מעניק. בשלב זה אפשר ורצוי לשאול שאלות לגבי תהליכי הקליטה והטיפול, וכן שאלות הנוגעות לכללים הנהוגים במקום.

שוחחו עם הצוות

במהלך הסיור במקום בקשו לשוחח עם הצוות הרפואי, ובמידת האפשר גם עם הגורם האחראי על הטיפול והתמיכה שמציע המקום לדיירים. בקשו להבין איך מתנהלת התקשורת עם המשפחה, אילו תוכניות טיפול זמינות ואילו שירותים נוספים המקום מציע, אם בכלל.

ודאו שהמקום מתאים לכם באמת

להורים שלכם יש צרכים משלהם. הם רגילים לשגרה מסוימת וזקוקים למענה ייחודי שמתאים להם באמת. לכן רצוי להגדיר מראש מה הם רוצים ומצפים, וכן מה חשוב לכם ולהם יותר מכל. כך תוכלו לשאול את כל השאלות הנכונות ולוודא שיש התאמה בין צרכי ההורים שלכם – לשירותים המוצעים להם.

סיכום

בחירה נכונה בבית אבות איכותי היא בחירה שתשפיע על איכות החיים של ההורים שלכם בשנים הקרובות. לכן כדאי לוודא שאתם ממוקדים ויודעים בדיוק מה נכון עבורם רגע לפני שאתם מקבלים יחד את אחת ההחלטות החשובות ביותר שיש. לאנשים המשמעותיים בחייכם מגיע את הטוב ביותר, לא?

נכתב בשיתוף עם https://www.parentshome.co.il/

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך