היתרונות המרכזיים של טלמיטינג

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

את המוצר שלכם אף אחד לא יכול למכור טוב מכם. אתם מכירים אותו היטב, יש לכם תסריט שיחה מנצח ובאופן כללי נדמה שאין אדם שיצליח לסגור עסקאות טוב מכם, או לכל הפחות מהצוות המיומן שלכם. כל שנותר לעשות הוא לדאוג שהלקוח יגיע לפגישה, ויעניק לכם את ההזדמנות להרשים גם אותו. טלמיטינג הוא בדיוק הפתרון עבורכם, זה שמשלים את הפיסה החסרה בפאזל, ואם עדיין לא הכרתם אותו – בהחלט הגיע הזמן.

מה זה בכלל טלמיטינג?

לפני שנדבר על היתרונות שלו, בואו נכיר את המושג הזה קצת יותר לעומק. יכול להיות שהוא מזכיר לכם מושג קצת אחר, טלמרקטינג, אבל מדובר בשני שירותים שונים למדי. אם שירותי טלמרקטינג הם למעשה שירותים המבוססים על שיחות מכירה, טלמיטינג מתמקד בתיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים. כמובן שלא מדובר בכל לקוח באשר הוא, אלא בקהל יעד ממוקד מאוד, כזה שתגדירו באופן ברור בהתאם לפלח השוק הייחודי שלכם. 

דרך פשוטה לחימום לקוחות

הזכרנו קודם את הטלמרקטינג, ואין ספק שמדובר בשיטת מכירה שיכולה להביא לתוצאות. עם זאת, טלמיטינג הוא עולם אחר לחלוטין, וביננו? הוא גם מספק יתרון ברור על פי האח הגדול שלו.

למעשה המטרה העיקרית של טלמיטינג היא לחמם את הלקוח לקראת הפגישה, ולאפשר לו להגיע בשל ומוכן יותר לסגירת העסקה. כך הוא מבין טוב יותר את המוצר או השירות, מזהה את היתרונות והתועלות שלו, והדרך לסליקה נראית קצת יותר פשוטה.

בנוסף חשוב להדגיש יתרון משמעותי שיש לטלמיטינג להציע. במקום שיחת מכירה המתבצעת דרך הטלפון, יש לכם הזדמנות להגיע לפגישה בראש שקט יותר. תוכלו להיערך לקראתה כמו שצריך, ולשפר את הסיכוי שלכם לסגור עסקה.

שירות מצוין לעסקים קטנים

באופן כללי, שירותי טלמיטינג מספק מענה מעולה לעסקים מכל תחום. עם זאת, נדגיש במיוחד את היתרון שיש לשירות להציע לעסקים קטנים, ובפרט עסקים שהם בגדר "הצגה של איש אחד". אם אתם גם המנכ"ל, גם הסמנכ"ל, גם אנשי השיווק וגם צוות המכירות, לכל הפחות תוכלו לחסוך לעצמכם זמן יקר מאוד על תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

למעשה, לא רק שמדובר בחיסכון בזמן אלא גם בשדרוג ייחודי לעסק שלכם. במקום לתאם את הפגישות בעצמכם, תוכלו להפקיד את המשימה בידיים המיומנות של אדם אחר, אשר פונה בשמכם באופן נעים ומקצועי מאוד. זה בהחלט שדרוג פשוט אבל מרשים לכל עסק, אפילו הקטן ביותר.

עוד דרכים להשתמש בטלמיטינג

העולם הזה שנקרא טלמיטינג יוצר למעשה פתח לאינסוף אפשרויות. למשל, אם אתם רוצים ליצור שיתופי פעולה עם עסקים אחרים או עם אנשי מקצוע שישלימו את השירות שלכם, מוקד טלמיטינג יכול לעזור לכם ביצירת הקשרים הללו. חברה המתמחה בשירותי טלמיטינג מתקדמים תדע לאתר את ההזדמנויות הללו, ולעזור לכם לקדם שיתופי פעולה שיקפיצו את העסק שלכם קדימה.

אפשרות נוספת היא להשתמש בשירותי טלמיטינג כדי לחזור ללקוחות שהיו איתכם בעבר, אבל הפעילות איתם הסתיימה או נעצרה מכל סיבה שהיא. אם יש לכם את האפשרות להחזיר אותם אליכם, להציע להם שירות המשך או לגייס אותם מחדש, זה בהחלט "כסף על הרצפה" והגיע הזמן להרים אותו.

שירות יעיל לעסקים

אם חיפשתם דרך יעילה להגדיל את המכירות ולהעלות את שיעור ההמרות, נדמה לנו שמצאנו את הפתרון עבורכם. אין ספק שאם תעשו את זה נכון ותבחרו חברה איכותית שמתאימה לצרכים שלכם, השמים הם הגבול, וגם אותו תוכלו לעבור.

שיהיה בהצלחה!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך