מתי מומלץ לרכוש מחשבים משומשים על פני חדשים?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
מחשבים משומשים

אם אתם זקוקים למחשב אחד או אפילו ליותר, הסקירה הנוכחית מיועדת במיוחד למענכם. נסו לענות על השאלה הבאה, האם ניתן כיום להוזיל את העלויות ברכישה של מחשבים? הבשורות הטובות הן שכן. למרות שחלה ירידה מסוימת במחירי המחשבים בשנים האחרונות, לאחרונה נרשמת מגמה של הפוכה, של התייקרות. בין היתר זה נוצר בשל המחסור העולמי בשבבים ומסיבות נוספות כגון עליית המחירים הכללית בסחורות וקשיים עולמיים בשרשרת האספקה. דרך טובה ליהנות מרכישה משתלמת במחיר נוח תהיה על ידי רכישה של מחשבים איכותיים אך משומשים. נסביר מתי ולמי הפתרון הזה יתאים. 

פתרון מעולה לעסקים בהקמה 

אז למי בעצם מומלץ לרכוש פתרון מהסוג הזה? בראש ובראשונה, נרצה לציין את המגזר העסקי. כמובן שלא כל עסק ירצה לרכוש מחשבים משומשים שהיו בשימוש זמן רב, אבל מחשבים ניידים מחודשים זה משהו אחר. שימו לב כי פתרון מסוג זה יכול להתבסס על דגמים חדישים ביותר, אך כאלה שהוחזרו על ידי לקוחות קודמים מסיבות שונות. לקוחות שהתחרטו מחזירים לספק והוא מחויב לבדוק תקינות מלאה לפני מכירה ללקוח אחר. עצם ההגדרה של מחשב נייד או נייח כמחודש מוזילה את המחיר בצורה דרמטית. לעסקים בהקמה, שגם כך מתמודדים עם צורך בריבוי הוצאות ועם מיעוט הכנסות, זה פתרון אופטימלי ביותר. 

פתרון מוזל לסטודנטים

מלבד בהקמה של עסק, אפשר להמליץ גם לסטודנטים לרכוש מחשב משומש ומוזל. בסופו של דבר, הצרכים של סטודנט מבחינת כוח מחשוב, רמת זיכרון וכדומה, אינם ברמות הגבוהות ביותר. וכאשר לא צריכים לבחור את הדגם החדש או החזק ביותר, אז למה לא לחסוך כסף רב באמצעות פתרון מוזל משומש. ונזכור כי סטודנטים בישראל מתמודדים עם המון המון הוצאות. שכר לימוד גבוה למדי, הוצאות של ספרים, נסיעות, שכר דירה וכל היתר. כאשר מצליחים לחסוך בדרכים יצירתיות (ומחשב משומש זה אכן פתרון יצירתי), הרבה יותר קל להשיג את אחת המטרות החשובות ביותר בעיני הסטודנט הישראלי. אנו מתכוונים לעצמאות אישית וכלכלית כמובן. 

רעיון חסכוני למשפחה 

פעם למשפחה היה מחשב אחד, מקסימום שניים. כיום, הרבה משפחות מחזיקות לא מחשב אחד או שניים אלא אפילו הרבה יותר. אין שום סיבה שכל פעם שמחליפים מחשב, חייבים להביא את הדגם הכי חדש והכי יקר. אם מדובר על מחשב גיימרים, אז בכלל ההוצאה עשויה להרקיע שחקים. במקרה זה, פתרון של מחשבים משומשים יכול לסגור את הפינה, כרעיון חסכוני במיוחד למשפחה. 

לסיום, הערה חשובה. כאשר קונים מחשב משומש או מחודש, העדיפו לרכוש מעסק שמתמחה בפתרונות מהסוג הזה. כמו כן, שימו לב למפרט של המחשב וודאו שהוא יתאים לצרכים הנוכחיים שלכם. וזיכרו – גם במשומשים אפשר למצוא את המותגים המובילים. אלא שבמקרה הזה, מקבלים אותם במחירים הרבה הרבה יותר נוחים. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך