איך לבחור שלט למשרד החדש?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
bar signage on a wall covered in flowers

כיום אנו חיים בעידן מודרני שהביא לצמיחה אדירה כלכלית בכל העולם, וגרם לכך שלכל תחום כלשהו יש תעשייה שלמה שעומדת מאחוריו. דבר שמייצר תחרות גבוהה בכל ענפי התעשייה והמחסר, כל עסק מוצא עצמו חייב למתג ולמצב את עצמו, וליצור בידול מהמתחרים. בחירת שלט לעסק שלכם אינה עניין של מה בכך, יש מגוון של פתרונות – השאלה איך בוחרים את השלט הנכון עבורכם?

הבנת מטרת השלט ותפקידו במיתוג העסק

חשוב להבין ששלט לעסק הוא כמו לוגו – לוגו החברה אמור ללוות אותה מיומה הראשון עד לאחרון, וכך בדיוק השלט אמור להיות.
הפרמטר הראשון לבחירת שלט חדש לעסק הוא הגדרת ואפיון המטרות שלו. לוגו נועד לצורכי מיתוג והכוונה כך שלט לעסק, עליו לבלוט באזור ולסייע ללקוחות הקיימים וחדשים להגיע בנוחות ובקלות למקום.

דרך השלט ניתן להעביר מסק שיווקי, שזהו תקפיד חשוב ומרכזי במיתוג העסק, לכן חשוב לבחור שלט מוצבה במראה יוקרתי.
עסקים רבים בוחרים שלט מואר אותו אפשר לראות כל שעות היום, גם מרחוק ובמיוחד בשעות החשיכה. סוג שילוט זה מהווה מעין "סוכן שיווק" העובד 24/7.

תנאי שטח שכדי להקפיד עליהם בבחירת שלט חדש 

יש להביא בחשבון את תנאי השטח שהשלט עשוי להימצא בהם – שמש ישירה, גשם,  לחות, רוחות ואבק. לכן, בעת בחירת השלט צריך לזכור את תנאי השטח ולהתאים חומר גלם ועל גימור עבודה גבוה שמבטיח עמידות גבוהה לאורך זמן. כל טעות החל מבחירת חומר גלם שגוי או אי התאמה ללוגו החברה היא קריטית ויכולה להשפיע לרעה על מיתוג ובידול העסק שלכם.

יש לתכנן את השלט בהתאם לצבעי הלוגו של החברה, ניתן לייצר שלט הכולל אותיות ו/או תמונה. גודל השלט צריך להתאם לחזית המבנה או מאפייני המיקום בו עומדים להציגו. חשוב גם לדעת כי לא ניתן להקטין שלטים לפני קבלת היתר מהרשות המקומית, וכדי למנוע תקלות ועלוויות מיותרות יש להגיש שרטוט והדמיה של השלט לרשות המקומית. רק לאחר קבלת ההיתר ניתן להתחיל לייצר את השלט. 

עיצוב שילוט לעסקים

שלט מעוצב הוא הפנים של העסק, בדיוק כמו כרטיס ביקור, ותפקידו לחזק את המותג.
יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים:
1. בחירת תקציב נכון לכל הכנת השילוט לחברה מבלי לפגוע בה.
2. השלטים צריכים להיות מעוצבים בהתאם ללוגו כי צריכה להיות שפה שיווקית ועיצובית אחידה.
3. התחשבות בתנאי השטח של מיקום העסק והתחשבות בגודל מבנה שבו יופיע השלט.

לאחר שאתם בוחרים חברה שתעזור לכם בכל התכנון להוצאת שלטים מתאימים לעסק שלכם, שעל תהליך בחירת חברה אמינה ומקצועית ייכתב בהמשך, כדאי להיעזר בניסיון העשיר של הצוות המקצועי כדי לתכנן שלט המותאם באופן מושלם לצרכי המיתוג של החברה ולתנאי השטח.

אילו סוגי שלטים קיימים?

כאשר באים לבחור שלט לעסק, לא משנה אם מדובר במשרד בו אתם מעניקים את השירות, או חנות עם נציגים פרונטליים המוכרים מוצרים מסויימים, חשוב להבין שזה עולם שלם של שלטים שונים העומד לרשותכם. השלטים המעוצבים ישדרגו את החוויה של הלקוחות בעסק שלכם. נראות העסק שלכם תשפיע על האינטראקציות המכירתיות שלכם, ולכן חשוב להשקיע במחשבה. 

בחירת חברת שילוט

כדי שתוכלו לקבל את השילוט שאתם רוצים עליכם לפנות לחברת שילוט מקצועית, אמינה ובעלת ניסיון והמלצות. חברת השילוט צריכה לסייע לבעל העסק להגשים את חלומו וצריכה להציע לו אופציות רבות לעיצוב השילוט וכמובן החברה אחראית על התחזוקה השוטפת.

המאמר נכתב באדיבות גבע שילוט לעסקים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך