איך לבחור תכשיטים לאירועים?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
תכשיטים לאירועים

מתי לאחרונה יצא לך לבחור תכשיטים? בין אם בחנות ובין אם מול מגירת התכשיטים, הבחירה היא קשה. מול שפע של אפשרויות, אנחנו לא מצליחות להחליט מה האופציה הטובה והמתאימה ביותר. כדי לעזור לך לבחור ולהתאים תכשיטים, הכנו כמה טיפים שימושיים, שלמדנו מעצמנו תוך כדי תנועה ואחרי אין ספור התלבטויות. נסי בכל פעם טיפ אחר, עד שמצאי את האחד שעובד בשבילך.

תכשיטים

אם את חובבת אופנה, או סתם אוהבת להשקיע בנראות שלך, את יודעת כמה השפעה יש לתכשיטים על ההופעה הכללית. אפשר בקלות להמעיט בערכם של התכשיטים, ולהתמקד בעיקר בבחירת הבגדים והנעליים, אבל כמובן שמדובר בטעות. תכשיטים יכולים להקפיץ הופעה פשוטה, או לחילופין, לעדן בגדים רועשים או צבעוניים במיוחד. בקיצור, יש לתכשיטים חלק בלתי נפרד מהלבוש שלנו, וכדאי להשקיע בהם. 

שרשראות לגבר 

שרשראות לגברים כמתנה לאירוע זה רעיון מאוד מתחשב ומשמעותי. זו לא רק מחווה נחמדה אלא גם מראה שאכפת לך מהאדם. שרשראות כבר לא רק לנשים, הן מתאימות מאוד לגברים וכיום גברים רבים עונדים שרשראות.

שרשראות הן אחד מפריטי התכשיטים הפופולריים ביותר בעולם מכיוון שהן קלות לענידה וניתן לענוד אותן עם כל בגד. הם יכולים לשמש כדי להצהיר או סתם כדי להוסיף קצת צבע לתלבושת שלך.

למעבר לאתר שרשראות לגבר לחצו>>

צבעים 

שאת בוחרת תכשיטים לאירועים, אנחנו יוצאות מנקודת הנחה שתראי להראות אלגנטית ובסטייל. כדי לקבל מראה אלגנטי, בחרי את צבעי התכשיטים בצורה הפוכה לצבע השמלה. אם השמלה שבחרת לאירוע צבעונית, התכשיטים שתבחרי יהיו בגוון ניטרלי אחיד ואלגנטי, כמו כסף, זהב או יהלומים. לעומת זאת, אם השמלה שלך שחורה, תוכלי לגוון בבחירת תכשיטים צבעוניים, שיוסיפו עניין לכל המראה הכללי.

צורות

את צורת התכשיטים שתבחרי לאירוע, תהיי חייבת להתאים לצבע ולבד של השמלה, וכמובן גם לעיצוב של שיערך. באופן כללי, אנחנו ממליצות לבחור תכשיטים קטנים ועדינים יותר, ככל שהשמלה מסוגננת יותר, ותכשיטים בעלי נוכחות לשמלה חלקה בגוון אחיד. גם לסוג בד מנצנץ, היינו ממליצות להתאים תכשיטים עדינים במיוחד. אם בחרת בתסרוקת אסופה, התאימי לה עגילים צמודים לאוזן, כמו יהלום או פנינה.

לסיכום

כשאנחנו מתכוננות לאירוע מיוחד, אנחנו יכולים להשקיע שעות אין ספור לקראתו. תכנון שמלה, מדידות חוזרות ונשנות, או כיתות רגליים מחנות לחנות, עד לשמלה המושלמת. הנעליים צריכות להיות מותאמות לסגנון ולצבעים, ועד לבחירת התסרוקת אנחנו מאלתרות עשרות עיצובי שיער מול המראה. את התכשיטים אנחנו בוחרות אחרי שכבר בחרנו את שאר חלקי ההופעה, והוא צריך להתאים לשאר החלקים במדויק.  

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך