כך תישארו יבשים בחודש הקרוב

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
כך תישארו יבשים בחורף הקרוב

החורף מתקרב והעונה הרטובה עומדת להתחיל. אם אתם לא מוכנים, זה עשוי להיות חורף קר ורטוב מאוד עבורכם. חוששים מפני הצפות או נזילות של מים? מאמר זה ייתן לכם טיפים כיצד להישאר יבשים בחורף הקרוב, המשיכו לקרוא.

נזילות מים הן בעיה נפוצה בחורף. לא רק שהנזילות יוצרות בלגן עצום ויכולות לגרום נזק לבית שלכם, אלא שהן גם עולות לא מעט כסף כאשר מזניחים את התיקון שלהן. ולכן חשוב לתקן נזילת מים כמה שיותר בסמוך לאיתור שלה. לפני שהחורף מתחיל תזמינו חברת איתור נזילות מים, ואם צריך, אפילו ביובית ברמת גן לסריקת או בדיקת קווי הביוב. 

כיצד מבצעים איתור נזילות מים לקראת החורף?

כדי שלא יהיה צורך להזמין ביובית ברמת גן בגלל הצפת מים, חשוב לפני תחילתו להזמין חברת איתור נזילות מים. וזיהוי נזילת מים בבית יכול להיות מורכבת, אז כדאי להתחיל בבדיקות פשוטות שכל אחד יכול לערוך. למשל, לבדוק אם חשבון המים שלכם מוגזם בצורה לא הגיונית. 

שנית, יש לבדוק אם יש שטיחים או רצפות רטובים, במיוחד באזורים ליד כיורים, שירותים ומקלחות. כמו כן, יש לבדוק אם יש נקודות רטובות על תקרות או קירות, כמו גם חללי חדרים עם ריח של עובש. ריח של טחב ועובש מסמנים על רטיבות בוודאות. ולא פחות חשוב, בדקו גם אם יש רטיבות סביב צינורות וביוב, מה שעשוי להעיד על צנרת או ניקוז דולפים.

איתור נזילות באינפרה אדום 

אנשים רבים חושבים שמערכת האינסטלציה שלהם עובדת מצוין עד שהם מוצאים נזילות מים בביתם. זה יכול להיות אסון, שכן ייתכן שתצטרכו להתמודד עם נזקי מים, עובש ובעיות אחרות. בתוך כך, הדרך המומלצת ביותר לאתר נזילות היא באמצעות מצלמות אינפרה אדום. 

מצלמה תרמית אינפרה אדום היא מכשיר אשר מזהה שינויי טמפרטורה ומציג אותם על המסך בקודי צבע, מה שמקל על השרברב לזהות את הדליפה הפוטנציאלית. אם ביובית ברמת גן היא הפתרון הכי מומלץ לשאיבת הצפות מים ופתיחת קווי ביוב סתומים, אז מצלמות תרמיות הכי מומלצות לאיתור נזילות מים. 

כמה עולה לתקן נזילות מים בבית?

נזילות מים יכולות להיות יקרות וקשות לתיקון, במיוחד אם מדובר על נזילה מסיבית. אם אינכם בטוחים כמה יעלה לתקן את הנזילה, אתם יכולים להשתמש במחירונים אשר מפורסמים בחינם באינטרנט לשימוש הצרכן החכם (והחסכן). 

באופן כללי, המחיר נקבע לפי גודל הנזילה, כמה זמן היא דולפת וכמה קשה להגיע לנזילה כדי לתקנה. מחיר תיקון נזילות מים יכול לנוע בין מאות שקלים בודדים, בעוד כי תיקונים אחרים יכולים לכלול החלפה של תשתיות, מה שיעלה גם אלפי שקלים ומעלה. הכול תלוי בסוג העבודה, כמו גם בסוג איש המקצוע שתזמינו. באופן טבעי, קבלן ביוב מורשה בד"כ יהיה יקר יותר מאשר הזמנת שרברב. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך