הגעתם לגיל שאתם לא רואים טוב? הכירו משקפי מולטיפוקל

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
משקפי מולטיפוקל

רבים מהאנשים המרכיבים משקפיים לראייה מרחוק, כשהם מגיעים לגיל 50 פלוס מינוס מתחילים לפתח קשיים בראייה מקרוב.

אז בעבר ידעו אלו כי הם צריכים להצטייד במשקפי ראייה למרחק, במשקפי קריאה ובמשקפיים לצפייה בטלוויזיה. ברור שזה לא היה פשוט. עם השנים פותחו משקפיים בי פוקל שנתנו מענה לאנשים אלו כאשר הם קבלו למעשה שני מספרים ומרשמים שונים בזוג משקפיים אחד.

העדשות הללו בלטו בגלל הקו המפריד שחצה את העדשה לשניים. זה למעשה היה החיסרון העיקרי של המשקפיים הללו.

היו משקפיים שהעדשה שלהם הייתה חצויה לכל רוחבה לשניים והיו העדשות שבהם הייתה חלונית שיועדה לקריאה בצורה של חצי בסהר או עיגול.

הסימנים הבולטים על גבי העדשה השפיעו על הראייה בגלל שהמעבר בין מוקד הראיה למרחק לבין מוקד הראייה לקרוב היה חד מאוד ללא כל הדרגה. הדבר לא היה נוח לעין ואף הזיק לעין.

אז נכון שעד היום אפשר עוד למצוא את העדשות מהסוג הזה אך הן כבר הרבה פחות מבוקשות. כי היום יש את הפיתוח המתקדם של עדשות המולטיפוקל.

מה זה עדשות מולטיפוקל?

עדשות המולטיפוקל הן למעשה עדשות שיש בהן מספר מוקדי ראייה. החלק העליון של העדשה מיועד לראייה מרחוק, החלק המרכזי מתאים לראייה בטווחי הביניים כמו ראיית מחשב וכדומה והחלק התחתון מיועד לראייה מקרוב כמו למטרות קריאה, מסך הטלפון וכן הלאה.

החידוש בעדשות המולטיפוקל זה המבנה האופטי המיוחד של העדשה. היא נראית למעשה ממש כמו כל עדשה רגילה את בתוכה יש את המבנה ההדרגתי והוא זה שמאפשר את הראייה לכל המוקדים הנדרשים.

ככל שמדובר בעדשה איכותית יותר הרי שהמעברים בין חלקי העדשה לשדות הראייה השונות יהיה נוח ונעים לעין.

העדשה האיכותית תהיה מלוטשת באופן מדויק מאוד כדי לספק את המענה המושלם לכל המוקדים.

התאמה מושלמת של עדשות המולטיפוקל

כאשר אתם באים לבחור עדשות מולטיפוקל, יהיה עליכם לוודא כי העדשות אכן יותאמו לכם ולראייה שלכם בהתאם לאורח החיים שלכם. חשוב שהאופטומטריסט יהיה מודע לשגרת היום שלכם, לצרכים שיש לכם, לקשיי הראייה שלכם ולמטרות אשר לשמן אתם רוכשים את המשקפיים. כך למשל אם אתם עושים שימוש רב במחשב, חשוב שהעדשות יותאמו לאתגר הזה. אם אתם נוהגים משך שעות רבות בכל יום הרי שהפוקוס יהיה צריך להיות על החלק הזה שמאפשר ראייה מיטבית למרחק. ככל שהעדשה תהיה מותאמת יותר לצרכים שלכם, כך תוכלו להיות בטוחים כי אכן תקבלו את המענה הכי נכון לכם.

משקפי מולטיפוקל הוא לא מוצר זול. אם אתם רוצים ליהנות ממנו לאורך זמן, חשוב שתפנו אל אופטומטריסט מוכר ומומחה לתחומו על מנת להבטיח כי אכן המשקפיים יותאמו לכם באופן מושלם

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך