מה העלות של דק במבוק

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp
דק במבוק

הרבה מעבודות העץ מתבצעות באמצעות עץ הבמבוק. הבמבוק הוא עץ האהוב על הישראלים ובשנים האחרונות הוא מחליף במידה רבה את עץ האיפאה.

עץ הבמבוק צומח בעיקר בדרום ובמזרח אסיה. עץ הבמבוק משמש למגוון מטרות כמו בתעשיית הטקסטיל, לצורך ייצור רהיטים, חומרי בנייה שונים וכמובן לייצור דק לגינה.

אנחנו פוגשים היום את הדק העשוי במבוק בהרבה מאוד' גינות כאשר הדק משדרג במידה רבה את העיצוב הכללי הגינה ומאפשר שימוש נוח יותר בכל המתקנים שיש בגינה. כמו למשל אם יש לכם בריכה בגינה הרי שהדק שיהיה מסביב לבריכה יתרום ויעניק לכם את האפשרות ליהנות מהבריכה בלי להתלכלך מהאדמה שבגינה וכמובן למנוע החלקה ביציאה מהבריכה.

כמה עולה דק במבוק?

דק במבוק עשוי להיות פתרון יעיל לגינה שלכם ולצורך ייצור הדק. השאלה היא כמה באמת יעלה לכם התענוג. כאן חשוב להתייחס לשלושה פרמטרים עיקריים שהם אלו המרכיבים את העלות של הדק.

  • חומרי הגלם – העלות של חומרי הגלם היא בין 250-300 ₪ פחות או יותר.
  • עבודות התשתית – אי אפשר ליישם את הדק בלי לבצע קודם כל את עבודות התשתית הנדרשות. לרוב יהיה זה יישום של עץ אורן כאשר עליהם יורכבו הדקים העשויים מעץ הבמבוק.
  • ביצוע העבודה – העבודה עולה בסביבות 250-350 ₪ כשזה תלוי כמובן בהיקף העבודה.

חשוב לציין כי הדק הסינטטי עשוי ברובו מעץ ועלך כן מי שאוהב מחזור, יוכל ליהנות מדק סינטטי המבוסס אף הוא על במבוק.

חשוב לזכור! טיפוח הבמבוק, שימון, ניקוי וחידוש שלו ישדרגו את המראה של הבמבוק ואת השימוש הנעים והנוח לאורך זמן.

התכונות של עץ הבמבוק

עץ הבמבוק עם כל היופי שלו וכל יתרונות שמנינו עד כה הוא עץ מפונק למדי ועל כן הוא לא תמיד יישאר יפה לאורך זמן. קורה לא פעם שהעץ מתחיל להוציא סיבים שהופכים להיות דוקרניים ולא נעימים למדרך. זה קורה בעיקר במוקמות חשופים לשמש שם הדק עשוי לפצוע אותנו וכמובן גם להישבר.

העץ גם עשוי לדהות עם הזמן ולאבד את הצבע המקורי שלו שזה גם כן עשוי להיות מאוד משמעותי.

שימוש בבמבוק מסייע בשמירה על כדור הארץ

עץ הבמבוק גדל בצורה מעניינת מאוד. הוא צומח במהירות עצומה כאשר הוא מגיע לגבהים מטורפים ממש של עד 30 מטר ועובי של 20 ס"מ. קצב הגדילה שלו עשוי להגיע עד למטר ליום שזה בהחלט מרשים. קני הבמבוק נופלים מאליהם לאחר כחמש עד שמונה שנים כך שלא צריך לכרות עצים כדי ליצור מהם רהיטים או לכל שימוש אחר. שימוש בעץ האיפאה לעומת זאת מחייב כריתה של עצים מה שכמובן לא תורם לכדור הארץ שלנו.

המראה של העץ הוא מרשים ונעים לעין ותורם לתחושה הנעימה בכל מקום בו בוחרים לעשות בו שימוש.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא תפספסו שום כתבה יותר! הירשמו עכשיו

כתבות אחרונות

בחירת העורך